Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Postup při vrácení zboží do obchodu

Od: slepice odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, mám jeden dotaz. Moje 80letá maminka si koupila v obchodě mlýnek na maso. Doma zjistila, že jí svými parametry nevyhovuje a šla ho vrátit. Obchodník jí odmítl vrátit peníze za zboží, vystavil jí dobropis a řekl, že si za částku musí vybrat jiné zboží. Je takový postup normální?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar minda

podle mého názoru je to v pořádku - jestliže zboží nevykazovalo žádnou vadu a kupující už ho "jenom" nechce, prodejce není povinný vzít zboží zpět - takže výměna za jiné zboží je takový kompromis a projev dobré vůle z jeho strany :)

 

asd*
hodnocení

1x

Takový postup je projev dobré vůle obchodníka. Klidně jí mohl říct že si to sama vybrala, zaplatila a je to její. Takže na místě není nadávat že nevrátí peníze, ale poděkovat za možnost výměny za jiné zboží.

 

doktpr365*
hodnocení

0x

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]