Co místo framykoinu?

Od: Datum: 27.09.14 11:55 odpovědí: 4 změna: 27.09.14 14:10

Dobré odpoledne, asi před dvěma týdny se mi na obličeji udělaly nehezké pupínky. Z počátku jsem myslela, že je to jen další projev akné, ale pak se mi to začalo ošupovat a trošku i svědit, takže jsem usoudila, že je to ekzém. Chtěla jsem se původně objednat ke kožní, ale opravdu se mi nechce čekat měsíc, než se jí na mě uvolní místo. Takže se vás ptám, nebíte co by se dalo nahradit framykoinem, abych si nemusela dojít k doktorce pro předpis?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.09.14 12:44
avatar

Framykoin není na ekzémy,lepší jít ke kožnímu-ten jistě dá lepší radu než jakýkoliv laik zde na netu!Proč byste měla čekat měsíc?U nás kterýkoliv kožař vezme ihned (teda až v pořadí dle jakého přijdete!)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: evule*
Datum: 27.09.14 13:49

Protože jsem ke kožní volala a první volný termín měla až v 2. polovině října...:(

Datum: 27.09.14 14:07
avatar

Evule, brala bych ten termín, ale jako rezervu. Do té doby bych si v této nebo jiné kožní ambulanci sedla v čekárně a nehnula se. Kožní ambulance jsou i v nemocnicích.

V nejhorším případě bych šla alespoň ke kosmetičce, ta by také měla poznat základní kožní problémy. Také bych opatrně zkusila přikládat na část tváře gázu namočenou v nějakém bylinném odvaru. Měsíček? Řapík? Teď mě nic jiného hojivého nenapadá. Ale bude to zřejmě ekzém.- alergie na něco. To chce ze všeho nejvíce zdravou stravu. Já osobně moc a moc věřím ovsu, je na všechny kožní, vlasové a nehtové problémy výborný a pojídáním ovesných vloček i ve větším množství si ještě nikdy nikdo neublížil.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: evule*
Datum: 27.09.14 14:10

Děkuji, zkusím to. :)

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.