Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zamilovaná do učitele

Od: prisneanonymni odpovědí: 12 změna:

Dobrý večer. Mám problém... Asi jsem se zamilovala do učitele. Nebo možná ještě ne úplně, ale pomalu se k tomu schyluje.. Jsem na SŠ a bude mi 18, on má čerstvě po škole. Co si o tom myslíte? Může to vyjít? Znáte podobný případ ze svého okolí, u koho to dobře dopadlo...?
Díky

doplněno 18.09.14 21:13:

Nikoho nemá. Učí nás jen jednou týdně. Vím, že oficiálně si učitel nemůže nic začít se studentkou, ale zrovna minulý rok měl na naší škole jiný učitel delší románek s jednou ze studentek a bylo to takové veřejné tajemství.. Nechci být moc konkrétní, protože mám strach, že mě tu někdo pozná :D ale jsme taková menší "rodinná" škola a myslím, že by tu nikdo problémy nedělal. Jinak co tak vím, tak samozřejmě se vzhledově líbí více slečnám, ale žádná to asi nebere nějak vážně...

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

1x

No řekněme, že učitelé mají většinou zákaz si začínat něco se svými žáky. Znáte to - co je v domě, není pro mě. Takže mi nepřijde pravděpodobné, že by onen mladý učitel něco riskoval. A berte v potaz další věc, určitě nejste jediná zamilovaná studentka na vaší škole do tohoto učitele. Jestli je to takový fešák, tak určitě pro něho zjihlo leckteré srdce vašich spolužaček i z nižších ročníků.

anny*

Ahoj to moc dobře znám možná je to jen platonické možná ne. Sama si tohle teď prožívám mužu ti poradit jenom jedno zkus na něj nemyslet dokud to je aspoň trochu možné já sem zamilované do učtele asi 3 roky taky jsem tady psala jestli chceš koukni na to poradte.cz/...

simsalabim*
hodnocení

1x