Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odstáté ušní boltce

Od: marty624 odpovědí: 1 změna:

Dobrý večer,chci se s vámi poradit řešilo se tu již ten problém již několikrát myslím že 2x :)) Já totiž když jsem ještě chodíval na Základní školu,teď studuji maséra na střední odborném učilišti! :) Jenom chci vás poprosit jedna má bývalá učitelka spíš paní s S.P Centra mi poradila jednu věc my jsme se o tom tak spolu bavili že mám problém že se mi děcka smějí,že mám různé přezdívky..atd A ona mi poradila,ať si prvně zajdu k mé obvodní paní doktorce kvůli konzultaci toho problému! :) Ještě by mě zajímala jedna věc,prý se to neplátí když se jedná o tzv.psychicky problém či vážný problém! Ještě taková maličkost na závěr je tu někde v Olomouci poblíž centra Olomouce nebo-li v Praze nějaká nemocnice-chirurgie-plastika kde se s takovými problémy setkavájí prakticky denně? :) Jaký je přesný termín operace? Jaro-Léto-Podzim-Zima? :) Děkuji moc za váš čas a za vaši ochotu a laskavost! :) Nashledanou

Ještě se chci se zeptat,vím nepatří to sem! Ale pořád nemůžu přijít na to,co je to Profesní etika kuchaře? Nedá se to někde vyhledat na internetu případně někde jinde? Ještě potřebuji znát co je to Ranní provoz na pracovišti! Konkrétně co by tam všechno mělo patřit! :) Děkuji mnohokrát a Nashledanou

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

aigor*
hodnocení

0x

Osobně nejsem expert na zdravotní pojištění, ale tohle ti na 99,99% žádná pojišťovna hradit nebude. Chápu, že to vnímáš citlivě, ale je to jen prkotina.

Zákrok ti provedou ambulatně na většině klinik s plastickou chirurgií - použij google a napiš si o předběžné nacenění. Nebude to žádná velká pálka (slušný mobil stojí víc) a budeš mít po problému.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.