Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bot z Lidlu

Od: egon® odpovědí: 12 změna:

Dobrý den,

koupil jsem boty v Lidlu. Nečekal jsem zázraky, ale po dvou měsících nošení ( pouze ve městě), mě praskla podrážka. Kdyby to vydrželo aspoň celou sezónu, tak je vyhodím, ale tohle mě naštvalo. Chtěl bych je reklamovat. Máte někdo zkušenosti s reklamací bot v Lídlu? Díky předem za reakce.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar babkazov

Pokud máte účtenku, není vůbec žádný problém.

 

zvidavajanca*
hodnocení

2x
Reklamace v Lidlu jsou vpohode, uznavaji. I vraceni zbozi je vpohode.
Jen je treba uctenka.
A neopravuji, nevymenuji... vraci penize.

 

hodnocení

1x
avatar dakon

Souhlas, s uctenkou bez problemu. Ja nakupuji v Lidlu vselicos rad prave pro jednoduchost reklamace.

 

hodnocení

Díky všem, zkusím to. V Lídlu nakupuji rád a jsem vcelku spokojen. Ale ty boty mě fakt naštvaly.

 

xixi*
hodnocení

0x

V lidlu reklamace naprosto v pohodě. Většinou prostě vrátí peníze. Musíte mít účtenku.

 

buss
hodnocení

0x

Nepopravují. Vy jste tam ještě nebyl a už máte gatě dole, jděte, reklamujte a pak popř. popište zkušenost. Čeho se bojíte?

 

hodnocení

0x
avatar gamapolis

Kamarád koupil v Lidlu esspresovač a za dva dny nefungoval.Vrátili mu peníze v pohodě(měl účtenku).

 

lucie*
hodnocení

0x

ano,reklamace v pohodě a já zatím neměla špatnou zkušenost,snad to tak bude i nadále,protože ten obchod se mi líbí čím dál víc,už skoro vše v bytě je odtamtud:)

 

mya
hodnocení

0x

Kupujeme v Lidlu sportovní oblečení a spodní prádlo. Vše kvalitní za dobrou cenu, ještě jsme nic z toho nemuseli reklamovat.

 

hodnocení

0x
avatar ruze

Reklamace v Lídlu úplně bez problémů. Vraceli jsme s účtenkou po 2 letech nabíječku na baterky,pokazil se jeden vstup myslím ze 6-ti a bez problémů vrátili peníze.

 

hodnocení

Dobrý den,

tak jsem byl reklamovat boty. Vypsali mě papír s tím, že se do 30 dnů ozvou na mobil. Tak uvidíme. Až budu mít odpověď, napíšu. Zatím díky.

 

hodnocení

Dobrý den, takže jak jsem slíbil. Reklamace byla vyřešena, bez problémů mě vrátili peníze.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]