Nevrácení platby

Od: Datum: 02.09.14 18:50 odpovědí: 1 změna: 02.09.14 19:44

Koupil jsem si na internetu úsporné žárovky. Platil jsem předem převodem. Když jsem žárovky dostal, ukázalo se, že nejsou takové jak měli být, proto jsem je poslal dodavateli zpět s tím, že mi nevyhovují (malá svítivost). Dodavatel je dostal a převzal, ale peníze mi neposlal. Poslal jsem mu několikrát mail, ale vůbec nekomunikuje. Už to trvá víc než půl roku. Nemám ani žárovky ani peníze. Co dělat - poraďte.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.09.14 19:44

Doporučuji :

1. Zaslat dotyčné firmě tzv. přežalobní upomínku - /mohu dát vzor - makon@ asociace-sos.cz - vedoucí osobní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Šumpek/

2.Podat oznámení na policii

3.podat oznámení na Českou obchodní inspekci

Domnívámse,že upomínka podle bodu 1 by byla postačující

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.