1x

Práce - zaměstnavatel nutí lézt do kanálu

Od: Datum: 02.09.14 18:01 odpovědí: 33 změna: 09.09.14 22:36

Dobrý den,

jsem zaměstnanec a pracuju jako pomocný elektrikář. Zaměstnavatel mě nutí vlézt do kanálu, který vede v paneláku z jednoho vchodu do druhého a protáhnout přes něj několk kabelů a husích krků, hned na kraji kanálu jsou vidět 2 mrtvé krysy. Kanál je dlouhý okolo 70m, je tam tma a člověk musí jít shrbený.

Může mě tam poslat? Nedostal jsem žádné ochranné pomůcky pokud mají být.

Mám z toho opravdu strach.

Nikdy člověk neví, zda tam nebude třeba nějaká živá krysa :(

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.09.14 18:08

Počítám že se nejedná o odpadní kanál, ale o technický kolektor propojující 2 domy.

Lézt tam samozřejmě nemusíš a do práce se také chodit nemusí... Nedej bože potkat živou krysu...

Kam ten svět spěje...

Jinak pokud nemáš ve smlouvě specifikovanou činnost a pracoviště, tak tě může poslat dělat cokoli a kamkoli.

Ohodnoceno: 4x

Datum: 02.09.14 18:52

V popisu práce nebo pracovní náplně je obvykle takový dodatek "... a plní další úkoly podle pokynů nadřízeného ...". Takže, buď chceš pracovat nebo si najdi práci, která ti bude lépe vyhovovat. V tom kolektoru narazíš spíš na bezdomovce. Krysy obvykle stihnou utéct.

doplněno 03.09.14 19:03:

Obvykle to funguje tak, že zaměstnavatel vybaví zaměstnance základními ochrannými pomůckami. Pak ho přidělí do pracovní party a parta dostává úkoly. Zaměstnavatele zajímá jediné. Aby byl úkol rychle a dobře splněn. Nezajímají ho detaily a problémy, se kterými se parta musí potýkat, on chce výsledek. Takže parta musí být schopná mu ten výsledek odevzdat. Znám údržbáře, kteří jsou někdy nuceni se převléknout i 3x za směnu.

Ohodnoceno: 0x

Od: radil*
Datum: 02.09.14 19:01