Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chůvy v Plzeňském kraji

Od: nena odpovědí: 4 změna:

Ahoj maminky :) Čekáme miminko a začínáme pomalu řešit hlídání, páč studuji... Přes den bude hlídat babi, ale potřebujeme hlídání na noc, dokud se naše malá bude pravidelně budit, pětkrát týdně. Tak si jdu ke zkušenějším pro radu, kde vlastně takovou chůvu najít, jak dlouho předem je nutné se domluvit, kolik se vlastně takové chůvě platí, jestli hledat přes agentury a jestli je vůbec reálné najít paní na hlídání na celý pracovní týden?

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pb®
hodnocení

0x
Nedovedu si tohle vůbec představit. Svěřit někomu na noc novorozence, když kojit může stejně jen matka. Ano, mléko se dá odstříkat, ale né každá má silný spouštěcí reflex a která v pohodě nakojí, nemusí odstříkat lautr nic, to byl třeba můj případ. Nebo rovnou z pohodlnosti najet na umělé mléko? Nějak se mi tohle odložení kojence příčí. Taky si nedovedu představit, že pohodím dítě a dokážu se soustředit na učení. Hormony udělají své a po porodu nemá matka myšlenky na nic jiného. 5x v týdnu celou noc, to bude pěkná sumička. Za stovku za noc to nikdo dělat nebude, spíš tak za stovku na hodinu a to minimálně, však takové hlídání by velmi výrazně ovlivňovalo i život samotné chůvy. No zkrátka já bych si snažila vyjednat individuální studijní program nebo studium přerušit, alespoň na půl roku.

hodnocení

0x