Nejste přihlášen/a.
Má šanci někoho najít svobodná 21-letá matka s kojencem? Partner nás opustil 3 měsíce před porodem. Nejsem hloupá, studuji VŠ (přerušila jsem), o muže jsem nikdy neměla nouzi. Momentálně žijeme u mých rodičů. Jen si nedokážu představit, že by si nějaký nezoufalý muž, který sám nebude ve věku mého otce, něco začínal se svobodnou matkou a vůbec nějak chtěl investovat svůj čas a energii a případně finance do cizího genofondu.
Určitě šanci máte. Neříkám, že se to podaří všem svobodným matkám, ale občas se potkají dva, kteří si prostě sednou a mají se rádi se vším, co k nim patří. Najdou se i svobodní mladí muži kolem 25ti, kterým nevadí, že nejsou bio otcem dítěte a zastávají názor, že dítě je toho, kdo se o něho stará a vychovává ho. Ve většině případů, které znám jsou sami z rozvrácených rodin, proto touží již v brzkém věku osamostatnit se, mít svoji rodinu a starat se o ni. Pro některé muže opravdu dítě není překážkou a určitě to nejsou jen muži v "důchodovém" věku. Jsou prostě i výjimky...Jen na sebe nesmíte spěchat a je třeba postavit si zájem dítěte na první místo. Nehnat se bezhlavě do vztahu za každou cenu. Na to buďte opatrná a hlavně trpělivá. Vy jste se rozhodla mít dítě v jednadvaceti letech, věřte, že jsou i muži, kteří to jako překážku chápat nebudou. Pokud jste fajn ženská a zodpovědná máma, tak se najde i ten pravý chlap, který Vás bude chtít i s dítětem a vy budete chtít jeho...Možná už mu 20 nebude, ale o to více vás bude mít rád a bude zodpovědnější.
21-letá svobodná matka, která má o sobě vysoké mínění a prakticky hledá sponzora, moc šancí mít nebude. Obyčejná holka s dítětem, pro kterou bude vždycky na prvním místě dítě a spokojená rodina, bude mít šanci mnohem větší. Zkus proto přehodnotit svoje myšlení, které se odráží ve tvém dotazu.
doplněno 20.08.14 19:41:Dobře, beru. V tom případě jsi nezvolila pro svůj dotaz ta nejvhodnější slova a to pak může dost ovlivnit reakce na ně.