Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace Lidl - vrácení peněz/nové zboží?

Od: jamra® odpovědí: 5 změna:

Ahoj všem,

chtěla jsem se zeptat těch, kteří vědí jak to chodí s reklamacema v Lidlu... Jestli mi vrátěj peníze, nebo opraví (vymění) zboží? Nebo je to řešené kus od kusu? Ale zrovna tohle moc často v nabídce spotřebního zboží nemají...

Díky za info
:)

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

albatros498022*
hodnocení

0x

VLidlu nebývají problémy s vracením.

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Většinou se jedná o reklamaci akčního zboží. Automaticky vrací peníze. Vracel jsem v neoriginální krabici a ani se nepokusili ji otevřít.

 

praivo*
hodnocení

0x

Ve františkolázeňském Lidlu si můžeš říct, jestli bys radši opravu/výměnu nebo peníze, v ostatních asi taky.

 

hodnocení

0x
avatar pepr

Reklamoval jsem jednou. Závitořez. Vylomil se zub. Tak jsem zkusil reklamaci s tím, že to asi neuznají. (Neodborná/špatná manipulace - chyba zákazníka) Bylo to asi 13 měsíců po koupi, poslali to na posouzení a po necelých třech týdnech vrátili peníze. Tak jsem obešel pokladny a věc kterou měli znova po tom roce na prodej koupil znovu *smich* A funguje do teď.

...

Jinak vracení nového zboží není problém. Vracel jsem po týdnu Ultrazvukový měřič vzdálenosti a bez řečí vrátili peníze.

 

magdalen*
hodnocení

0x

Vracejí peníze, nebo zboží, pokud ho mají, bez problému vymění. S opravou nepočítejte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]