Problémy s kupováním květin přes internet

Od: Datum: 10.08.14 17:27 odpovědí: 6 změna: 10.08.14 23:00

Dobrý den, taky si někdo objednáváte květiny z internetu? A také se Vám stává, že vždy je nějaká květina v zásilce úplně jiná, nežli jste chtěli? Někdy třeba jsou si podobné trošku listem, ale někdy ani to ne.

Mně se to stává docela markantně, až si říkám, jestli to je záměr těchto zahradníků, aby tím člověka zavázali k dalším nákupům, ve smyslu, že Vám vystaví pokaždé slevový poukaz? Když si objednávám pravidelně jaro i podzim a u více zahradnictví, tak vždy se tam vyskytne nějaký problém, takže neustále květiny musím přesazovat, vyrývat, nahrazovat jinými, pak nevím co s těmi vysazenými, je to nesmírně nepříjemné, protože někdy tak strávíte celé dny, zbytečně.

Setkala jsem se i se zahradnictvím, které mi peníze vrací, Lukon Glads, což jsem moc ráda, ale stejně, je to zbytečný čas, když po půl roce Vám něco vykvete a je to něco trochu jiného. Strávím čas e-mailovou korespondencí, musí se ten problém důkladně nafotit, obhájit.

Stává se mi to hlavně u pana Starkla, ale vždy mi nesmírně slušně vyhoví s náhradou. Třeba potom p. Basík někdy. Tam se mi stalo např., že jsem učinila objednávku na velký česnek, jež měl být novinka, ale místo toho mi vykvetla malá odrůda 15 cm stejné barvy. Mrzelo mě to, rozhodnuta opět reklamovat. Zkoumala jsem na mailu mou objednávku a zjistila, že v mailu mám úplně jiný česnek, než který jsem si objednala přes jejich stránky, že je to opravdu zakrslá odrůda. V té změti květin a když Vám ihned po nákupu přijde potvrzení na mail nekontrolujete, že na mailu by byloněco jiného, stejně to posílá automat. Takže jak se to v mailu zaměnilo? To by asi musel někdo vlézt na můj email, tam smazat objednávku a opět objednat všechno totéž, jenže by to musel smazat i tomu zahradníkovi z počítače, jinak si to neumím vysvětlit.

A dále se mi stalo v zahradnictví Starkl, že jsem jim z katalogu reklamovala jejich růži, že dle obrázku je to jiná růže, ale neměla jsem ji naštěstí objednanou. A odpověděli mi anonymně, aniž by tam byl jako vždy podepsán pracovník, jako tomu vždy bývá, že to mají správně a s odkazem na stránky na internetu, jež mají kompletní přehled růží. A představte si, že na obrázcích na těch stránkách byla opravdu dle názvu úplně jiná růže, to mi zahradník potvrdil dle obrázků, že je jiná, ale vysvětlil mi, že je to přece tatáž, jako mají oni v katalogu... Pochopila jsem, že mě tam asi mají dost, s mými problémy a asi mi nebudou chtít již s žádným vyhovět. A zrovna mám další problém, který bych jim potřebovala reklamovat. Jenže jak jim mám vytknout, že mají v katalogu zkreslenou barvu květiny a že ji mají zkreslenou i v internetovém obchodě? Zase mi pošlou stránky na internetu, že jsem si měla květinu nejdřív prozkoumat na internetu. Jenže já ji tam moc nemohla najít, tak jsem věřila jejich obrázku. A navíc, co staří lidé, kteří mají v ruce jen tištěný katalog? Pak tedy mají být v katalogu jsaně napsané internetové stránky, dle kterých se dá provést obrazová kontrola nebo musí uznávat lidem jejich reklamace, ne? Ale nikdo jim nezaplatí práci, kterou s takovou záměnou mají.

Asi je to těžké s rostlinami podnikat, nevím.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.08.14 17:31

Dobrý den, co na to napsat, dá se spálit, jednou, dvakrát ale ne po třetí. A já osobně bych si od nikoho z těch vašich dodavatelů nic neobjednal.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: kaj®
Datum: 10.08.14 18:17

Ale nejprve to bylo všude vpořádku a pak se s tím najednou roztrhl pytel doslova. Nebo to byly takové směšné náschvály, že vždycky jsem měla problém s jednou obyčejnou rostlinou ve všech zahradnictvích. Jedno mi ji dalo místo úplně jiné rostliny. Druhé zahradnictví mi ji dalo v jiné barvě, než jsem chtěla. Nebo jsem objednávala rostlinu, která se jmenuje podobně jako já, a nebyli schopni mi ji odnikud dodat, přitom to byla taková obyčejná, skoro plevel, každé zahradnictví jich má asi deset druhů. Ale mně ji asi 3 roky nikdo jakoby nechtěl poslat nebo co. Vždycky byla vyměněná za úplně jinou, až po třech letech jsem se dočkala.

Datum: 10.08.14 18:37

Tak proč jste čekala 3 roky a nekoupila si jí v "každé zahradnictví jich má asi deset druhů"? :) jinak já jsem kupoval dvě vanilky a přišli mi dvě vanilky :) jedna byla ale světlejší asi že byla někde ve stínu (asi zahrabaná mezi jinýma nebo někde v koutě) tak snad zezelená :)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 10.08.14 19:58

Ani se nedivím,když kupujete od prodejců nevalné pověsti.Je to známé již 15 let co jsou zač.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kaj®
Datum: 10.08.14 22:16

Proč? Kde jste to vzal? Chtěla bych to vidět, prosím.

Datum: 10.08.14 23:00

Milá kaj. Dost dlouho jsme pro jednu z výše jmenovaných firem dováželi kamiony rostliny ze zahraničí. Nikdy bych si je u nich nekoupila. Kvalita v žádném případě neodpovídá ceně. Vše je předraženo. Navíc se jedná o rostliny "vyhnané hnojivy". Když podpoříte nějakého místního drobného zahradníka, tak uděláte po všech stránkách lépe.

Ohodnoceno: 3x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.