Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nevolnost při odběru krve

Od: simsalabim* odpovědí: 30 změna:

Ahoj, potřebuji radu ohledně odběru krve. Vždy, když mi odebere lékařka/zdravotní sestra krev tak se cca do 10 minut dostaví nevolnost. Není to z toho, že krev vidím, protože se vždy dívám jinam a cítím jen to štípnutí. Vždy na to upozorním odebírajícího a snažím se z ordinace co nejrychleji odejít (většinou to stihnu, než přijde ta silná nevolnost). Připadá mi to jako točení hlavy a pomalé upadání do bezvědomí. Musím si někde rychle sednout a z hluboka dýchat. Vždy mám při tomto stavu ruce od potu a hodně horké čelo a pocit na zvracení. Ještě když jsem chodila k dětské lékařce, tak jsem ji jednou musela i požádat, abych si u nich mohla odběhnout na toaletu.. jak mi bylo hrozně špatně. Dávala mi pravidelně po odběru hroznový cukr, ale vůbec to nepomohlo. Nevíte jak tomuto stavu předejít? Mám jít příští týden zase na odběr a říkám si, že to bude dobrý a špatně mi nebude, ale to si říkám vždy a nikdy to tak není.

30 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

aaella*
hodnocení

2x

Zkuste si s sebou vzít Colu a po odběru se trochu napít, je v ní cukr a zvedne Vám to tlak.

simsalabim*
hodnocení

Na tom tlaku něco bude. Tlak mám velmi nízký až se mě někdy ptají, jestli vůbec dýchám. Tak jestli je tlak po odběru ještě více nižší tak už se ani nedivím, že je mi tak nevolno. Díky za radu. *palec* *slunce*

majsterjoe*

Dávala mi pravidelně po odběru hroznový cukr, ale vůbec to nepomohlo

A myslite ze cola bude lepsi?

simsalabim*
hodnocení

To nevím, ale určitě vyzkouším. Rozhodně lepší rada, než sedět v čekárně. To už mi radilo lidí a vždy to dopadlo ještě hůř, než když jsem stála venku a dýchala čerstvý vzduch.

olaf71*
hodnocení

0x