Cotrimoxazol (antibiotika) - měla jsem kyselé

Od: Datum: 07.08.14 17:27 odpovědí: 9 změna: 30.12.14 19:20

Dobrý den,

léčím se s antibiotiky Cotrimoxazol (mám zánět močového měchýře), chci se zeptat jak moc je vážné, že jsem si během dne dala fresh 100% hruškovou šťávu půl litru. A pak mi bylo špatně. Vím, že se na to nemá jíst a ani pít kyselé, ale já na to nějak zapomněla a pak jsem nevěděla co s tím. Může mi to nějak ublížit? Mohu nějak zmrnit následky?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dwno
Datum: 07.08.14 17:33

Co by mělo být vážné? Nepijte kyselé a problém je vyřešen!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cotri
Datum: 07.08.14 18:37

Po lécích, na které se nesmí kyselé jsem vypila kyselé, tak jestli se mi může něco stát!

Datum: 07.08.14 18:40
avatar

To kyselé se nemá jíst většinou proto, že to oslabuje působení antibiotik. A špatně vám může být i z těch antibiotik. Kupte si nějaká probiotika, která obnovují střevní mikrofloru při užívání antibiotik, ať vás neprožene průjem. A kyselé už nejezte.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: cotri
Datum: 07.08.14 18:50

Děkuji za odpověď. Četla jsem někde, že po tom kyselém se mi ůžou udělat ledvinové kameny, ale nevím jestli je možné aby se mi udělali takhle za jediný den.

Datum: 07.08.14 18:54
avatar

Kdybyste měla ledvinové kameny, nemohla byste bolestí v ledvinách ani chodit. A za jeden den pochybuji, že by se udělaly. A z půl litru kyselého už vůbec ne. Zachovejte chladnou hlavu. A špatně vám může být opravdu z těch antibiotik. Jezte hodně bílého jogurt s probiotiky, nějaký ten kefír atd., na obnovu té mikroflory. A kdyby vám bylo pořád hodně špatně, tak jděte to nahlásit lékaři

Ohodnoceno: 1x
 
Od: nhio
Datum: 07.08.14 19:58

Prosím pěkně, nečtěte kdejaký blábol na webu. Internet je plný nesmyslů. Prostě nepijte kyselé a je to vyřešeno. Nic se vám nestane, ani kdybyste vypila litry kyselého denně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.08.14 19:03

To Vaše "špatně" s lékem pravděpodobně nesouviselo. Jenom hodně pijte. Vodu z vodovodu nebo nějakou mírně alkalickou minerálku. Ale vodovodní voda postačí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bor*
Datum: 30.12.14 18:08

měla jsem něco podobného, taky cotrimoxazol a já si na to dala brusinkový džus.Moc dobrý nápad to teda nebyl. První se mi objevila zimnice a pak horečka a k tomu jsem měla normální halucinace. Ale byla to moje chyba, nedošlo mi, že džus je kyselý a doktorka mě na to upozorňovala.Druhý den už jsem pila jenom čaje a nebo vodu a už to bylo ok. Probiotika od biopronu jsem začala užívat až potom a díyk tomu, že mám silnější imunitu jsem zánět od té doby ještě naštěstí neměla

Ohodnoceno: 0x
 
Od: njd
Datum: 30.12.14 19:20

Kyselé nekyselé - je to úplně jedno. Neřešte to a užívejte si volných dní.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.