Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trable s rodinou

Od: simiceeeek odpovědí: 8 změna:
Dobrý den. . Je mi 17let a mam měsíčního chlapečka. .. otěhotněla jsem a přišla jsem na to později a s přítelem ( 23let ) jsme se dohodli ze jsi miminko necháme najdeme si podnájem a budeme malého vychovat... ale problém byl moje máma. .. bala jsem se ji to říct. .. ale musela jsem když jsem ji to řekla nebyla řada a zakázala mi chodit a stykat se svým přítelem. .. nemohla jsem chodit ven nikam jen ze školy do školy studuji totiž střední školu. .. ale Já i přes zákaz matky jsem se s přítelem stykat a tájne. .. a myslela jsem že se to časem uklidni... ale ono ne matka ho čim dal víc nenáviděla a říkala mi o nem zle věci co nebyla pravda... a ja jsem dobře věděla že ten den co rika byl úplne nikde jindy lépe řečeno byl semnou... a jak to šlo dal a dal... tak přišel porod ... nesmela jsem napsat do papíru svého přátele nic nikomu jsem nemohla říct že malej je jeho... kdyz jsem porodila zaridila jsem aby se pritel mohl přijít podivat na svého kluka byl šťastný plakal a nechtěl vůbec odejít. .. a dohodli jsme se ze na sebe počkáme rok do mych 18stych narozenin... a pak spolu budem žit. .. ale nejde to zvládnout moc se milujem a chceme spolu žit a vychovávat spolu našeho syna ... ale matka nám v tom braní. .. doma mi s malym nepomáhá. .. ještě me honi ať hodin tedkon v lete na brigádu a když přijedu utahana domu nemůžu jít spát jelikož ona je unavena ale nevím z čeho. .. nikam nesmím nemůžu chodit ven ani vzít svý vlastni miminko na procházku. ... tedkon jsme si s přítelem našli podnájem a zařizujeme ho... ale nevím jak mám odejít aby me máma nechala konecne žit šťastný život. .. no se zplnoletnit ano pritel by jsi me klidne vzal ale jak ani jeden s rodičů na to nepřistoupí. ... a proto vás Prosím o radu ... co mám udělat abych mohla žit se svým přítelem a mohly jsme vychovávat svého chlapečka ... Děkuji za odpověď. ..

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kohller