Reklamace v eshopu - provozovna?

Od: Datum: 07.08.14 12:06 odpovědí: 5 změna: 08.08.14 17:22

Ahoj,

zajimalo by mne, jak je to s reklamaci zbozi, ktere bylo objednano pres eshop a zaslano postou. Muze ho zakaznik reklamovat v miste podnikani provozovatele eshopu? Nebo jen postou, pokud eshop nema provozovnu, ale pouze poskytuje vydej zbozi v kancelari po predchozi domluve?

A pokud musi provozovatel eshopu prijimat reklamace v sidle (doma), musi mit stanovenou oteviraci dobu? Rekl bych, ze pokud eshop nema provozovnu (nemusi mit) tak je nutne reklamaci uplatnovat jedine postou, protoze v miste podnikani (bydliste) se nemusi provozovatel zdrzovat (narozdil od provozovny).

Je to tak?

Diky za OVERENE rady.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: pacourek*
Datum: 07.08.14 15:31

všechny tito otazky by mělo odpovědě obchodní podmínky e schopu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.08.14 17:12
avatar

Doma nikdo otevírací dobu stanovit nemusí. Reklamujete-li zboží, postupujte podle reklamačního řádu, který musí mít vystaven každý e-shop.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.08.14 18:51
avatar

Každý eshop musí mít na svém webu reklamační řád. Podle něho postupujte. V místě provozovny se provozovatel eshopu nemusí nutně zdržovat. Nezapomeňte, že spousta eshopů je provozovaných z trvalého bydliště, a pokud to není uvedeno jako odběrní místo pro osobní odběr, tak ani nebude mít stanovenou otevírací dobu... Od toho jsou právě ty reklamační řády, aby věděl zákazník, jak má postupovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: reklamator
Datum: 08.08.14 11:33

To jsou rady, jak bolava noha :( Ze se provozovatel eshopu nemusi v provozovne zdrzovat je hezke, ale podle zakona MUSI byt po celou oteviraci dobu provozovny pritomen nekdo, kdo je schopny reklamaci prijmout.

Ale ja se ptam, jak je to v pripade, kdy provozovna neni. takto, pokud by si prodejce napsal, ze nema oteviraci dobu, nebo ji ma jednou mesicne ve 3 rano, na pul hodiny, pak by nebylo realne nic u nej reklamovat.

Na druhou stranu, lze to zaslat postou, ale zajima mne konkretne ten pripad, kdy to chce zakaznik dorucit osobne, jestli to muze udelat osobne na adrese, kde neni uvedena oteviraci doba a jestli je tam povinen se s nim nekdo vubec bavit, nebo je to zbytecna cesta. Chci reklamovat OSOBNE, ale eshop nema zadnou oteviraci dobu, proto se ptam, jak to resit.

Od: pacourek*
Datum: 08.08.14 17:22

Ale to určí obchodní podmínky (či reklamační řád) jakým způsobem reklamovat .Jsou e-shopy kde není možné reklamovat osobně ale pouze poštou

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.