Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
také jsem si objednal u Tarifomatu. Nový tarif s převodem mého čísla. Zároveň jsem dal požadavek NA NABÍDKU tarifu pro mou ženu. A to jsem neměl dělat. V tarifomatu si to přeložili po svém a poslali mi 2 simky a 2 smlouvy. Jenže na to druhé číslo nemají svolení majitelky a ani její osobní údaje, tak jak si to můžou dovolit. Dnes jsem se snažil tuto situaci s Tarifomatem řešit. Odezva - žádná. Firmě, která mi má karty se smlouvami doručit jsem volal a zásilku vrátil zpět. Nebudu přece brát a platit, co jsem si neobjednal.
Ale co dál? Mám v takovém případě šanci tuhle objednávku zrušit? Poraďte mi prosím.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.