Paranoia u vysokoškoláka

Od: Datum: 02.08.14 00:04 odpovědí: 9 změna: 04.08.14 22:09

Dobrý večer.Má někdo prosím zkušenosti s kverulantskou paranoiu?Kdy se dotyčný domnívá,že jej nemá nikdo rád,obviňuje je,stěžuje si,chce se dohadovat,uráží,překrucuje apod.

Hodně věcí je na internetu,ale máte nějakou radu,jak jste se s tím vyrovnali,jaké chovaní k dotzčnému?Také ozve se někdo,kdo si uvědomil tuto nemoc,že ji má,a že je tolik negativně ovlivněn touto nemocí?Moc mě trápí negativní vztahy v rodině.Děkuji Snížek

doplněno 02.08.14 00:31:

Není u mne,ale domnívám se,že by mohla být u vzdálenějšího příbuzného.Navrhnout léčbu nelze,to by byla otevřená válka,která stejně s přestávkami vypukla asi před 5lety..

doplněno 02.08.14 00:32:

I tak si lék napíšu.Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: nfoe
Datum: 02.08.14 00:24

Jděte k psychiatrovi. Pomohl by vám např. lék Seropram. Za měsíc a půl budete hodný, budete rád na světě a nebudete se dohadovat. Věřte, tak to je. Zvažte užívání cca října do jara příštího roku. Uleví se vám i vašemu okolí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.14 11:29
avatar

Je lepší najít a odstranit příčinu problému a ne se cpát psychofarmaky. Ty odstraňují jen důsledek, neřeší příčinu. Dostanou nemocného do takové chemické pohody, kdy přestane cokoliv řešit, protože mu bude příjemně a bude mu všechno jedno. Při dlouhodobém užívání se léčený začne chovat naivně, uvěří čemukoliv a komukoliv a nakonec buď skončí na ulici bez prostředků nebo jako nesvéprávný idiot. Přitom stačí chemickou nerovnováhu v mozku řešit vhodnou stravou...

http://seropram.cz/

Ohodnoceno: 2x
 
Od: kamilk4
Datum: 02.08.14 14:19

Dotyčný se dříve,či později dostane na Psychiatrii.Ať už dobrovolně či s majákem.Je potřeba o tom promluvit s celou rodinou a pokuď Vás již delší dobu obtěžuje,tak nevím na co čekáte!Poraďte se o situaci u psychologa nebo psychiatra.Sám tomu medikamenty určitě nepomůžete...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nfoe
Datum: 02.08.14 14:32

Rádcové, co zrazují od farmakologické léčby nemají pravdu. Vaše situace jde jimi vcelku dobře řešit. V průběhu léčby se dostanete do pohody a stane se i něco dalšího. Vaši blízcí také po čase zjistí, že jse trochu jiný, méně hádavý, z jejich pohledu "méně zlý" atd. Změní vůči vám po čase své chování. Pak je prostor vše dát dohromady - většinou to jde. Nechoďte k psychologovi - to není lékař, co vám může předepsat nutnou léčbu. A nebojte se někam jít. Není na místě nějaký ostych. Doporučil bych spíše muže. Před ženou (mladou) byste mohl mít ve svém věku trochu trému (tedy pokud nejste na kluky). Hodně štěstí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.08.14 14:32
avatar

Možná že psychická zátěž na vysoké škole a stres může vyvolat tyto potíže. Na zvážení je, jestli ona osoba je na studium vysoké školy vhodná povaha. A jak jste dospěl k diagnoze kverulatntská paranoia? Jste snad z oboru psychiatrie? Bez posouzení lékařem přeci nemůžete vědět, o co se vlastně jedná

Ohodnoceno: 0x
 
Od: snizek*
Datum: 04.08.14 21:05

Že to je asi tento typ není lékařsky podložené, ale ty příznaky se shodují,vychází mě to na 99 procent. Vysokou už má skoro dokončenou.

Je to nemoc,která nesnižuje intelekt,k cizím lidem se chová hezky atd.

Říci dotyčné osobě,že není úplně v pořádku,tak jste jeho nepřítel navždy. Toto mám vyčteno z popisu paranoi.

Ale je to moc složitá a citlivá otázka,nemusíme v ní již pokračovat. Děkuji.

Od: kaj®
Datum: 04.08.14 22:02

Dobrý večer,

pane Snizek, mohl byste, prosím, nastínit nějakým přesným příkladem, co například ten člověk řekl, nebo udělal a je to ta jeho nemoc?

Zapřemýšlejte, prosím, mě by to velice zajímalo, napiště něco co není pro Vás tajné. Děkuji!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: snizek*
Datum: 04.08.14 22:06

mohu do vnitřní pošty?

Od: kaj®
Datum: 04.08.14 22:09

Yes.

doplněno 04.08.14 22:13:

Ano. Vlastně je možná dost lidí, co k angličtině netíhnou.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.