Neuznaná reklamace

Od: Datum: 30.07.14 10:59 odpovědí: 12 změna: 31.07.14 11:40

Dobrý den, koupil jsem si 2 telefony sony xperia v u prodejce 1-2umobil. Prvnímu přestal fungovat display po 7 měsících a druhý přestal fungovat úplně po 8 měsících. S prvním jsem byl už na reklamaci a ze servisu byl poslán zpět s tím, že mi musel spadnout, což se nestalo. Čekám, že u druhého dopadnu podobně. Co mám dělat? Telefony stály dohromady 14 000 Kč a vyhodit je fakt nechci. Díky!


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: lers
Datum: 30.07.14 11:01

Servis je myslím v Německu.

Od: kutululu
Datum: 30.07.14 11:08

Jestli všechny prodejny, co prodávají Sony xperia posílají reklamace do jednoho a toho samého servisu, tak se vůbec nedivím, že Vám reklamaci neuznali. Já šla reklamovat baterii u své xperie, že nevydrží ani půl dne při běžném provozu a hned za 3 dny se mi telefon vrátil s tím, že baterie je OK. Ha ha ha, dovolte abych se zasmála *smich* Zkuste si třeba sám najít autorizovaný servis pro Sony xperia a zeptejte se, zda můžete reklamovat u nich.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.14 12:41

Ovšem to rychlé vybíjení vůbec nemusí být baterií.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kutululu
Datum: 30.07.14 13:17

No to by mne tedy zajímalo čím jiným by to ještě mohlo být? Ujišťuji Vás, že opravdu žádné žravé aplikace ani spuštěnou aplikaci v pozadí nemám, jas displeje na minimum, podsvícení vypnuto, GPS nezapínám, a i když na noc vypnu data a na telefon ani nesáhnu, tak baterie mizí mrknutím oka ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.14 13:29

Může se vybíjet chybou telefonu nebo se může nenabíjet chybou telefonu nebo adaptéru - "nabíječky".

doplněno 31.07.14 12:37:

Pokud má vliv přeinstalování operačního systému, pak problém nepochybně není v baterce.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kutululu
Datum: 31.07.14 11:34

Ale tak když jsem ho dala do servisu s tím, že mi nevydrží baterie, tak předpokládám, že tohle všechno zkontrolovali. Hlavně baterie jeden čas vydrží třeba 1,5 dne, pak se něco stane (nevím co) a nevydrží ani půl dne, tak musím přeinstalovat androida a zase drží než se opět něco stane, ale já nevím co to něco je *haha*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kutululu
Datum: 31.07.14 11:40

Moc se omlouvám, že už jsem mimo otázku tazatele, ale mě to prostě nedá se na tu moji baterii nezeptat. Nikdo mi ještě totiž za 4 měsíce co ten tel mám nedokázal dát kloudnou odpověď :(

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 30.07.14 12:33

Bránit se, znalec a poslední instance soud. ČOI může jen něco, zák. na ochranu spotřebitele, OZ.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.07.14 13:11
avatar
To je nevýhoda telefonu z distribuce EU, jsou sice levnější, ale následný servis je hrozný (krom toho i kvalita mobilu může být pochybná). Neposílají se totiž do autorizovaného servisu výrobce pro ČR, ale někam kamsi do Německa a otázka, jestli vůbec. Nedivil se, kdyby jim to tam jen leželo a pak si vymysleli tu věc, že vám to spadlo.
Co vím, tak když si na netu vyhledáte reference na reklamace u 2umobil, tak na tom jste podobě jako spoustu lidi, co u nich kupovalo mobil.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.14 13:17

Ono, když si telefon z EU distribuce koupíte u solidního prodejce není se čeho bát. A podle mě je to nesmysl, že telefon z EU distribuce je poruchovější než z CZ distribuce.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.14 13:25
avatar
Ono je spíš problém, že u těchto prodejců nevíte, odkud oni to presně kupují a pokud ho kupují někde za opravdu levnou cenu, pak tyto telefony opravdu nemusí mít takovou kvalitu jako z cz distribuce.
Jinak s vámi souhlasím, že pokud je prodejce solidní a ověřený, tak bych se koupě nebál.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.07.14 17:35
avatar

Mechanické poškození takové, aby nebyla uznaná záruční oprava musí být značné - naražený roh, prasklý displej, kryt, atd.. Rozhodující je co je napsáno na příjemce do opravy (již na prodejně, s Vaším podpisem). 1) Jestli je tam něco ve smyslu bez poškození, běžné opotřebení, odpovídá stáří atd. a telefon měl rozbitý displej nebo jiné velké zřejmé poškození, máte argument "že to nebylo". 2) pokud je stav popsán jako v předchozím přípdě a oprava byla zamítnuta z důvodu malého či sporného poškození, je jistá možnost to uhrát na znovu posouzení že se jedná o opotřebení úměrné používání. 3) Jestli je tam napsáno něco jako poškozen, stopy po pádu, prasklý atd. je bohužel takřka nemožné něco požadovat. Takovéto telefony se zpravidla znovu zaslají k posouzení do servisu někdo si myslí že to chce přiložit dopis ve kterém ve slušnosti upozornit na možnost posudku soudního znalce, ČOI, případně sporu. Nebudu tvrtdit že to nezabírá.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.