Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jsem kur*a, když se mi líbí jiní kluci?

Od: aneta78564 odpovědí: 7 změna:

Ahoj,

už přes rok mám celkem perspektivní vztah s jedním klukem. Je stejně starý jako já (21 let), miluji ho, ne jen fyzicky, ale hlavně "duševně", rozumíme si, máme stejné zájmy. Je to můj první dlouhodobý vztah, před tím to vždy na něčem ztroskotalo.

Problém je, že se poslední dobou přistihuji, jak se dívám po jiných mužích a klukách. Že bych byla nevěrná, to vyloženě ne, ale pracuji jako prodavačka, a "pokukuji" po klukách, co chodí pasáží. Představuji si, jaké by to asi s nima bylo. Párkrát jsem se i přistihla, jak flirtuji s nějakým zákazníkem nebo sekuriťákem z centra. Nepřitahují mi na vztah, ale jen sexuálně. Sama bych vyloženě nějakou větší aktivitu nevynaložila, ale kdyby někdo z nich přišel sám, asi bych se nebránila. Mám kvůli tomu docela výčitky.

Jaký je Váš názor? Myslíte, že jsem coura?

Díky. Aneta N.

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, ne, ku*va nejste, neb uvažujete o sexu bezplatném. Na tu cou*u máte zaděláno, ale zatím se tak nestalo. Jak již uvedeno, jste mladá a nevybouřená a máte jistě i různé sex.

fantazie i představy. Berte to jako s výlohou v cukrárně - podívat se do ní na ty pěkné kousky není nic špatného, ale potom si vyberte jen jeden nebo žádný. Zdravím!

cuca*
hodnocení

1x

To byste byla, pokud byste nějakou výzvu přijala.

Jinak pokukovat po cizích snad není trestne :) , každý se rád podiva, ovsem vse musí mít meze.

Pokud víte, že byste neodolala zapremyslejte, zda vam současný partner vyhovuje ve vsech směrech, zda vam ve vztahu neco schazi, nebo jste holt jen nevybita.

hodnocení

1x