Řešení reklamace zájezdu k moři

Od: Datum: 21.07.14 17:13 odpovědí: 1 změna: 21.07.14 17:46

Zdravím,

vrátila jsem se z týdenního pobytu z Turecka-Kemer ( hotel Adonis ) s all inclusive. Něco neuvěřitelno co jsem tam zažila.Personál velmi neochotný, dostali jsme pokoj s plísní, voda teplá netekla, dveře rozbité, vypínač probíjel proud, světlo na chodbě nebylo, venkovní bazén zanesený zbytky z jídel a na zemi od koček naděláno.Jídlo all inclusiv: ráno suchá veka s rozvařeným rajčetem, personál si odklepl občas do jídla cigaretu.oběd: rozvařené rajče s okurkou a lilkem, večeře to samé a tak to bylo každý den.Pití v galonu se nedoplňovalo a všude fronty a poslední neměl vůbec nic.Celá skupina čechu i s dětmi jsme si stěžovali naši delekátce a ta to s námi vyřešila reklamačním protokolem a změnou hotelu za doplatek 50 euro po 3 dnech pobytu. Po návratu z nepodařené dovolené jsme přijeli řešit problém do cestovní agentury CK-Klea.Paní šéfová nám řekla, že ji to vůbec nezajímá a že s tím nemáme ji otravovat. Následně se nám posmívala, když jsme ji ty nedostatky začali sdělovat osobně.Zdůraznil jsem, že i dítě jedné rodiny mělo zdravotní problém a bolelo ho břicho a museli vyhledat lékaře. Vysmívala se tomu, že ji to nezajímá. Dostala svoje peníze a dál už nic s námi nechtěla řešit a nakonec řekla a vypadneme a zamkla za námi dveře, abysme ji s tou reklamaci neotravovali.Vysmívala se všemu co nás tam zlého potkalo a řekla, že na nás nemá čas, že řeší další klienty.Přitom delegátka v místě pobytu s námi sepsala reklamaci a potvrdila pravdivost těchto špatných podmínek hotelu.Jaká bezohlednost nezajímá ji ani probíjení zásuvky na el.dveře, kde jsme dostali menší ránu, pláč dětí a bolesti břicha, všemu se vysmála paní šefová CK.a vyhodila nás ze dveří, že nemá čas nic řešit. Jen prodat zájezd a konec.Co byste prosím dělali při takovém hrubém a bezcitném zacházení paní šéfové? Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: zajezd
Datum: 21.07.14 17:46

Tak to je mi vás moc líto. Opravdu hnus.

Zkuste začít tady:

http://www.dtest.cz/clanek-3633/pravo-reklamace-zajezdu

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.