Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zbozi ve 2 balicich

Od: karoli* odpovědí: 17 změna:

Dobry den, obracim se na vas s problemem.Po telefonu jsem se dohodla s prodavajicim,ze mi zasle inzerovane zbozi postou, neozval se tyden a oak mi jen poslal email, ze mi posila zbozi, ale ve dvou balicich a o postovnem mi dopredu nic nerekl.Jsem v rozpacich a nevim, co delat? Prijde mi to nefer, nerici nic dopredu, presto , ze jsem zadala byt v kontaktu.Poradite mi prosim...musim zb.prevzit?

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

4x

A v čem je problém? Že budete platit za každý balík poštovné?

doplněno 19.07.14 16:32:

No vše je na domluvě, prodávající by vám měl vysvětlit důvod, proč poslal zboží ve dvou balících.

karoli*
hodnocení

Urcite, hlavne mi vadi, ze mi to nezavolali a nedomluvili se.

karoli*
hodnocení

Cekala jsem, ze se ozve jako ostatni, to preci neni slusne, jde o to, ze se tyden neozve a pak email, ze je to ve 2 balicich a vcera to poslal, ze to jinak neslo...a ted vyhrozuje...

 

hodnocení

3x
avatar babajaga

Zdá se mi, že hledáte důvod, jak z tohoto vztahu vycouvat.

Píšete, že jste se dohodla s prodávajícím, že Vám zboží pošle. Pak týden nic, což o to, nic se neděje. Až po týdnu se ozval, že zboží posílá. Tak si myslím,. že je to v pořádku. O výši poštovného jste si měli oba promluvit dopředu. Je pozdě přemýšlet o tom nyní.

Tak mi to všechno připadá normální. Jak jste chtěla být v kontaktu? *ee* už balím, už zavazuji, už píšu adresu...prostě zabalil, poslal a dal Vám vědět. Co na tom hledáte za problémy? Na všem jste se dohodli, zboží jste chtěla, s poštou souhlasila. Na poštovné jste se mohla zeptat, nevím, proč jste to neudělala. Co je na tom nefér?

Pokud nejste podrazák, zboží převezměte. A zaplaťte. On své splnil, dohodl se s Vámi a poslal. Teď je na Vás, abyste to dotáhla do slušného konce. Jaga.

 

hodnocení

2x
avatar amper

Trochu mlhavý popis. Předpokládám, že jde o zboží na dobírku. K převzetí Vás nikdo nutit nemůže, proto taky spousta lidí a některé e-shopy na dobírku nezasílají, mají s tím špatné zkušenosti, zboží se jim vrátilo. Je to otázka, jak se srovnáte se svým svědomím. Nejsem schopen posoudit míru zavinění obou stran, tj. prodávajícího a kupujícího. V každém případě, pokud zboží nepřevezmete, je to asi poslední obchod s prodávajícím.

doplněno 19.07.14 17:05:

Asi to nebude klasický e-shop, co? Nějak si nedovedu představit, jak bych udělal objednávku bez toho, abych věděl kolik dám za poštovné. Potom by Vám bylo jedno, jestli se to vešlo do 1 nebo 2 balíků, cena by byla předem sjednána.

 

ben®
hodnocení

2x
avatar ben

Dobrý den, problém byl asi ten, že jste sice žádala prodávajícího, aby byl v kontaktu, ale vůbec jste se nezajímala o způsob dopravy a poštovné. E-shop to má uvedeno na svých stránkách, ale to nebude zřejmě tento případ, tak to chtělo prodiskutovat předem. Jinak, může to být neserióznost nebo to jinak udělat nešlo - váha, množství nebo velikost zboží. A myslím, že když někdo při odesílání zaplatí dvakrát poštovné a balí dva balíky, tak ho to moc netěší. Proč se nezeptáte na ten důvod prodávajícího? Zdravím!

doplněno 19.07.14 17:01:

Osobně mám nejraději co nejméně komunikace s e-shopem, protože nevím, o čem si s ním mám povídat - přijme objednávku, napíše, že na tom pracuje, potom, že to předal dopravci a pak se možná ozve ještě dopravce, kdy bude doručovat. Myslím, že Vám prodejce "vyhrožuje" až po té, co jste mu něco nehezkého napsala, že?

doplněno 19.07.14 17:06:

karoli - dovedete sama posoudit, podle toho zboží, jestli se to vejde do jednoho balíku nebo ne?

Není toho hodně nebo celkově těžké? A co to je?

doplněno 19.07.14 17:14:

karoli - tak máte asi jen dvě možnosti. Buď to zboží chcete a přijmete dva balíky s tím, že to bude pro Vás poučení do budoucna (viz pročtení Obchodních podmínek nebo Vše o nákupu) nebo se zboží vzdáte a nepřevezmete ho - tak naštvete prodávajícího a můžete očekávat i jeho reakci (možná jen slovní nebo si zkusí více - těžko říci). Tak máte volbu.

karoli*
hodnocení

Dekuji za odpoved.On mi zkousi vyhrozovat, pokud si neprevezmu zbozi a ja chtela vysvetlit, proc mi nedal vedet, ze man platit 2x poštovné.

karoli*
hodnocení

To neni shop jen bazar...

karoli*
hodnocení

Zavolala jsem mu, pric mam platit 2 baliky a ze mi nelibi, ze mi to nesdelil drive..byla jsem slusna..

karoli*
hodnocení

Prodaval se v ikee a verim, ze by se to tam jiste veslo..ja bych dotycneho na toto upozornila...

 

ladinpraha*
hodnocení

2x

Já zatím žádný problém nevidím. Prodejce snad měl jasně stanovené podmínky a kupující je povinen se jimi řídit. Obvykle je v podmínkách uvedeno i poštovné. Poštovné bývá předem jasně dané a je zcela na prodejci, jestli zásilku pošle v jednom nebo více balících. On tě pouze upozorňuje, že se zboží do jednoho balíku nevešlo a že tedy budou dva. To je přece solidní jednání. O čem by si měl s tebou jinak dopisovat? Pokud máš nějaké otázky, tak je musíš řešit předem, před uzavřením kupní smlouvy.

doplněno 19.07.14 17:11:

Zásada je nakupovat u prověřeného prodejce. Druhá zásada je, ujasnit si všechny podmínky předem. Dneska se hodně prodejců snaží vydělat na poštovném. Zboží za hubičku, ale zaplatíš ho stejně v poštovném. Pokud jsi podmínky dodání nedohodl předem, tak jsi je vlastně nechal na prodejci. Ber to jako poučení pro příště a pokud je možnost prodejce hodnotit, tak uveď v komentáři svoji zkušenost, jako varování pro ostatní.

karoli*
hodnocení

To je ono, dopredu se nic nedomlouvalo. 11. 7 se reklo, ze to posle. Cely tyden nic a vcera email tak jsem to poslal a jsou to baliky 2. Asi jsem ze stare skoly.

 

kerlo
hodnocení

0x

Sdělil Vám, že dostanete 2 balíky to jste dopadla dobře já běžně objednávám ve vyhlášených šopech jako mall.cz a nikdo mi ani nenapíše, že dojdou balíky 2 - a dojdou. Totéž když objednávám PC. Kastla dorazí v jednom balíku, příslušenství ve druhém a taktéž jsem nedostal nějaké informace. Co by ale mělo být garantováno = POŠTOVNÉ. Pokud jste dohodnuta, že uhradíte 150Kč, mělo by to tak být nebo by měla následovat další domluva s vámi.

 

 

karoli*
hodnocení

On mi to sdelil az po tom, co zbozi odeslal.a zbozi star SF i je 900... a postovne chce 450... kdyby mi to zavolal dopredu...ale takhke..pokud si budu jista ..ze mi nehrozi postih...nevezmu to...to je moc...a bez domluvy...kazdy pred tim zavola..postovne dela tolik a tolik a tihle se tyden neozvou a pak bez jakekoli domluvy..poslou..

ladinpraha*

Cena poštovného by měla zajímat především kupujícího a proto by si ji s prodejcem měl on ujasnit předem. Bez znalosti přesného znění inzerátu situaci nelze objektivně posoudit. Pokud nejde o e-shop, který má sankci za nevyzvednutí zásilky, uvedenou v podmínkách, tak zřejmě nelze žádnou sankci očekávat. Těžko bude někdo náhradu poštovného vymáhat soudně.

 

hodnocení

0x
avatar naufrago

Karoli, já tady v diskuzi, která tu teď je, vůbec nevidím napsáno, jestli prodejce chce, abyste zaplatila za dva balíky. Předpokládám, že cenu za poštovné jste měli dohodnutou. Pokud ne, je Vaše chyba, že jste do takového obchodu šla. Pokud byla cena za poštovné dohodnuta (resp. přistoupila jste na jeho návrh nebo on na Váš), a v dobírce po Vás budou chtít více, je to samozřejmě v nepořádku. Ale tuhle informaci tu nikde nevidím - kdybyste ji doplnila, bylo by to fajn. Také je ale možné, že prodejce pouze psal, že máte dva balíky, ale chce za ně poštovné, na kterém jste se dohodli, to o dvou balících možná byla pouze informace pro Vás?

Jinak, pokud bude částka za dopravu překročena, zkusila bych se s prodejcem telefonicky dohodnout, že jste se dohodli na takové a takové částce, na které trváte. Pak Vám např. může přeplatek poslat na účet a Vy si půjdete vyzvednout dobírku (nebo v opačném pořadí, záleží, kdo komu více důvěřuje). Pokud bude v dobírce jako poštovné částka, na které jste se dohodli, nevidím důvod ji nepřebírat.

doplněno 20.07.14 22:25:

Aha, tak se omlouvám, asi jsem špatně četla Vaši odpověď z 20:49 (či tak nějak). Pokud po Vás chce částku, která nebyla dohodnuta, samozřejmě nemusíte zásilku přebírat. Ale zkusila bych se s ním dohodnout na tom, že Vám pošle přeplatek na účet a Vy si pak vyzvednete balíček. Pořád by ho to mohlo vyjít levněji, než kdybyste zásilku vůbec nepřebrala, i když podle toho, co píšete, to vypadá, že jednání nakloněn nebude...

karoli*

Ja vam moc dekuji,ze tu jste.Zbozi..stolek.. super,domluvili jsme se...dostala jsem kompenzaci:))Krasny vecer.

Dekuji za podporu.Potrebovala jsem to.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]