Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, pomůže mi gel z dubové kůry nebo koupel z dubové kůry pokud mám vnitřní hemeroid? Moc děkuji za radu. K doktorovi se mi zatím moc nechcestydím se.. chtěl bych to nejdříve zkusit vyléčit podle různých rad...
Dobrý den.Asi tak před 10 lety jsem měl také vnitřní.U místního chirurga jsem se dočetl na letáčku o Metodě DG HAL - Doppler Guided Haemorrhoidal Artery Ligation – Dopplerem řízená ligatura hemoroidálních arterií. Trpěl jsem dost dlouho tak jsem tuto metodu u lékaře prodělal.Další výhodou kromě nebolestivosti je jednorázovost zaléčení , která se udává asi v 95% (5 klientů ze 100 podstoupí zákrok podruhé) a to, že ultrazvukem detekujeme a následně zaléčíme nejen "nemocné" hemeroidální cévy (krvácení, zvětšení hemer. uzlů, bolestivost), ale i cévy , které mohou být zdrojem obtíží do budoucna. Já jsem byl dvakrát.Stálo mě to v té době jednorázově 2000Kč a dodnes mám klid a nevím o hemeroidech,že byly.
doplněno 18.07.14 15:00:Já měl metodu RAR (Recto Anal Repair – rekto-anální korekce), kdy dochází k navrácení vyhřezlých hemoroidů zpět do oblasti análního kanálu. Tato metoda se tedy připojuje v okamžiku, když je přítomný výhřez hemoroidů.
Metoda HAL stojí 6000Kč.