Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží

Od: meat* odpovědí: 4 změna:

Dobrý den, dnes jsme s manželkou koupili v Okay rychlovarnou konvici a šlehač. Cena byla okolo 1600,- . Doma hned po rozbalení krabice s rychlovarnou konvicí jsem vytáhl konvici už s utrženým držadlem. Při spuštění šlehače otáčky kolísají a i se zastaví... Co Vám mam povídat, nasranej sem hrozně... Hned zítra to tam žena veze reklamovat. Má nárok na to aby jí ihned vrátili za zboží peníze? Konvice stála 500 a šlehač 1100 a je vidět, že to jsou šmejdy tak nechci aby to opravovali a vraceli zpět.. Děkuji za radu.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar kimba

V OKAY nebudete mít problém, viz níže: Co když koupím výrobek už vadný? Mám nárok na výměnu? Ano, standardně poskytujeme garanci za zjevné vady do 48 hodin. V této lhůtě zboží automaticky vyměníme za jiné a to i v případě mechanického poškození. Pokud tuto lhůtu nestihnete a zboží přinesete do 14ti dnů, vyměníme Vám zboží za jiné pouze v případě, že zboží nejeví známky používání a povaha vady vylučuje možnost vnějšího zavinění. http://www.okay.cz/clanky/nejcastejsi-dotazy/

 

xcwo
hodnocení

0x

Proš si zboži nekountrolujete v krámě? Poškození vám nejspíše neuznají (to jste si mohl rozbít sám) a šlehač snad jo.

 

hodnocení

0x
avatar babajaga

Výrobek /elektro/ si pokaždé vyzkouším hned v obchodě. Abych nekupovala zajíce v pytli. Jak vůbec můžete vědět, že v té krabici byl šlehač a konvice, když jste je neviděl? Taky by tam mohla být cihla. A jak byste dokazoval opak? *smich*

V Okayi se mi stalo, že mi mixér vyzkoušet nechtěli. Prý si ho mám vyzkoušet doma a pak se zastavit pro potvrzení záruky /podle prodejky/. Nelíbilo se mi to, bydlím 20 km od nejbližší prodejny Okay a neviděla jsem důvod, proč se zbytečně harcovat se zbožím zpátky a zase domů, když nebude náhodou v pořádku. Neustoupila jsem a nakonec mi mixér předvedli. Byla jsem si jistá, že vezu domů zboží, které je v pořádku.

Takže částečně Vaše vina, že jste podcenil kontrolu. Aspoň tu konvici jste odhalit mohl /vizuálně/. Ale protože jste koupil zboží včera a závada není na Vaší straně, jistě Vám zboží vymění za jiné. Trvejte na prohlédnutí a přezkoušení přímo v prodejně. Zapojení do zásuvky prodavači nedá žádnou práci. Peníze Vám zřejmě ale nevrátí.

Jen se mi zdá dost zvláštní, že jste koupil 2 výrobky a oba najednou jsou závadné? Není v tom spíš ještě něco jiného? Jaga.

 

meat*
hodnocení

Tak dnes jsem to byl reklamovat, mixér vzali bez problému a s kovicí byl problém, prý jsem to zavinil neodbornou manipulací... Asi čtvrt hodiny jsem se s pánem hádal a po pár sprostších a ostřejších slovíček to pán vzdal a povolil. Nemám rád když mi někdo tvrdí, že za to můžu já, když tomu tak není, býti to moje chyba, ani to reklamovat nezkouším. Děkuji za rady.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]