Reklamace zboží

Od: Datum: 13.07.14 19:20 odpovědí: 4 změna: 14.07.14 18:59
avatar

Dobrý den, dnes jsme s manželkou koupili v Okay rychlovarnou konvici a šlehač. Cena byla okolo 1600,- . Doma hned po rozbalení krabice s rychlovarnou konvicí jsem vytáhl konvici už s utrženým držadlem. Při spuštění šlehače otáčky kolísají a i se zastaví... Co Vám mam povídat, nasranej sem hrozně... Hned zítra to tam žena veze reklamovat. Má nárok na to aby jí ihned vrátili za zboží peníze? Konvice stála 500 a šlehač 1100 a je vidět, že to jsou šmejdy tak nechci aby to opravovali a vraceli zpět.. Děkuji za radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: xcwo
Datum: 13.07.14 20:17

Proš si zboži nekountrolujete v krámě? Poškození vám nejspíše neuznají (to jste si mohl rozbít sám) a šlehač snad jo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.07.14 20:40
avatar

V OKAY nebudete mít problém, viz níže: Co když koupím výrobek už vadný? Mám nárok na výměnu? Ano, standardně poskytujeme garanci za zjevné vady do 48 hodin. V této lhůtě zboží automaticky vyměníme za jiné a to i v případě mechanického poškození. Pokud tuto lhůtu nestihnete a zboží přinesete do 14ti dnů, vyměníme Vám zboží za jiné pouze v případě, že zboží nejeví známky používání a povaha vady vylučuje možnost vnějšího zavinění. http://www.okay.cz/clanky/nejcastejsi-dotazy/

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 14.07.14 07:05
avatar

Výrobek /elektro/ si pokaždé vyzkouším hned v obchodě. Abych nekupovala zajíce v pytli. Jak vůbec můžete vědět, že v té krabici byl šlehač a konvice, když jste je neviděl? Taky by tam mohla být cihla. A jak byste dokazoval opak? *smich*

V Okayi se mi stalo, že mi mixér vyzkoušet nechtěli. Prý si ho mám vyzkoušet doma a pak se zastavit pro potvrzení záruky /podle prodejky/. Nelíbilo se mi to, bydlím 20 km od nejbližší prodejny Okay a neviděla jsem důvod, proč se zbytečně harcovat se zbožím zpátky a zase domů, když nebude náhodou v pořádku. Neustoupila jsem a nakonec mi mixér předvedli. Byla jsem si jistá, že vezu domů zboží, které je v pořádku.

Takže částečně Vaše vina, že jste podcenil kontrolu. Aspoň tu konvici jste odhalit mohl /vizuálně/. Ale protože jste koupil zboží včera a závada není na Vaší straně, jistě Vám zboží vymění za jiné. Trvejte na prohlédnutí a přezkoušení přímo v prodejně. Zapojení do zásuvky prodavači nedá žádnou práci. Peníze Vám zřejmě ale nevrátí.

Jen se mi zdá dost zvláštní, že jste koupil 2 výrobky a oba najednou jsou závadné? Není v tom spíš ještě něco jiného? Jaga.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: meat®
Datum: 14.07.14 18:59
avatar

Tak dnes jsem to byl reklamovat, mixér vzali bez problému a s kovicí byl problém, prý jsem to zavinil neodbornou manipulací... Asi čtvrt hodiny jsem se s pánem hádal a po pár sprostších a ostřejších slovíček to pán vzdal a povolil. Nemám rád když mi někdo tvrdí, že za to můžu já, když tomu tak není, býti to moje chyba, ani to reklamovat nezkouším. Děkuji za rady.

 

 

Návody Poradny
Poslední otázky Poradny společnost
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.