Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak reklamovat vyúčtování

Od: ajtinka odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

prosím o radu.Již od března,kdy jsem se upsala vodafonu mi chodí vyúčtování,které je vysoké.

Dala jsem si tarif za 499 kč,nastavila flexistrop,tudíš se mi to na 500 zablokuje,já se nikam nedovolám(nabízeli mi 230 volných minut)v současné době mám jen 130.Všechny hovory bývají(jak nás informují)monitorovány,tudíš by se snad

i nabídka dala dohledat.Chodím již od března na pobočky,ale debata o ničem.Nadřízený tam prý žádný není a vše přes samoobsluhu,kde je to taktéž bezpředmětné.Když tam napíšu,zavolají mi a stále mluví jakoby z cesty.V předešlém roce tento tarif v pohodě fungoval bez problémů,v současné době není možné se domluvit.Kam se prosím obrátit.Děkuji

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar gismo
Co chcete presně reklamovat? Jak vysoké vám chodí vyúčtování? Pokud máte nastaven flexistrop 500, není možné, abyste platila více.

 

jmhad*
hodnocení

0x

Ze zkušeností vím,že je nejdříve nutné si prostudovat smlouvu.,Ony ty potvory tam mívají různé finty. Pokud je vše v pořádku,pak reklamovat v centru a ne na pobočce.

 

ajtinka
hodnocení

ano,reklamovat vyúčtování,nebot již třetí měs.platím přes 700 a jeden dokonce 1200.

Jsem samoživitelka,nabídli mi tarif red za 700 a jelikož jsem do 14 dnů odstoupila,nebot mi tento tarif

nevyhovoval,mám s nimi neustále problém.Děkuji za radu.Balcarová

Jak můžete platit tolik, když máte flexistrop 500?
Jinak se divím, že to není nikdo schopen na prodejně s vámi vyřešit. Sám jsem rok na pobočce Vodafonu pracoval a vyřešit reklamaci vyúčtování by měl zvládnout každý prodejce tam.

 

ajtinka
hodnocení

takže na adresu vodafonu?

Děkuji

 

oo
hodnocení

0x

Sepište písemnou stížnost a odešlete na sídlo společnosti. Pamatujte si, nikdy se neupisovat na dlouhou dobu.

 

mmm*
hodnocení

0x

A vy nemáte vyučtování? Tam je přece vše rozepsáno, tak by jste měla vidět za co platíte.

 

ajtinka
hodnocení

Tak to by jsem taky ráda věděla.Múj minulý rozhovor s nima byl,že bych ráda mluvila s někým nadřízeným.Už mi to připadá,že zkrátka nabídli tarif RED,já od smlouvy odstoupila a od té doby problém.Co tady se děje?

Pokud ovšem nezaplatím,dostanu se díky jejich neschopnosti jen do dluhů.

Takhle tam pak dostávájí lidi a exekutoři a psychiatři mají práci...smutné...

Děkuji za radu a jsem s pozdravem

 

ajtinka
hodnocení

vyúčtování je samozřejmě v samoobsluze,ale nebudu si přece ještě počítat,kolik kam provolám min. a do jakých sítí:)

Proto jsem si nastavila flexistrop a to je pro mě směrodatné.Již v březnu se mi mladík na pobočce dušoval,že už budu platit jen 500,tudíš jsem 1200 zaplatila a neřešila to.Jak vidím,je to tu jen o penězích a to,že vám něco naslibují nic neřeší.Hlavně,že jsou hovory monitorovány:))

No,napíšu tu reklamaci a uvidíme.Nemám již zájem s někým něco os.řešit,jelikož už by to nebylo v rámci slušnosti.

Říkají Vám tam takové nesmysly,že člověk žasne.Prý jestli k tomu flexistropu se ještě nezapočítává paušál:)Dva roky to fungovalo bez problémů a při podpisu nové smlouvy,kde podmínky byly prakticky stejné(proto jsem to nechala tak)

mi chodí tyhle částky a pořád s nima něco řeším.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký den..Balcarová

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]