Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nevyzvednute zbozi = odstoupení?

Od: lalola odpovědí: 4 změna:

Objednala jsem si zbozi pres net - jsem mimo CR a nestihla jsem si tutiz vyzvednout objednavku, a vracet se bubu az za cca 3tydny. Meilem jsem informovala o tyhle situaci prodavajici firmu, a byko mi zdeleno, ze bych si mohla sehnat nekoho, kdi by mi mohl zbozii vyzvednout, jinak jejich firme vznikne skoda ve vysi postovniho. Stornovat se objednavka neda, ...

Jak to tedy je, mam narok odstoupit od smlouvy, bez udani duvodu? Zbozi zadne nemam, tak snad to nebude problem...Jak zni zakovy o ,,reklamaci zbozi,, neb neco takovyho?

Dekuju.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

moxa*
hodnocení

0x

Podle mně můžete od smlouvy odstoupit bez problémů, jako vždy, když objednáváte přes net. Takže zboží platit nemusíte. Ale to nic nemění na tom, že firmě opravdu vznikla škoda ve výši poštovného (možná i balného atd.) a tu nejspíš budete muset uhradit. Ale to mi říká jen selský rozum, možná bude mít někdo právní podklad.

ondrasek*

ze zákona nemají nárok po vás chtít nějaké poplatky, ale z mého pohledu prodejce je strašná prasárna si něco objednat a potom nepřevzít. Ono totiž nejde jen o poštovné, ale také o to že když si zboží objednáte tak eshop musí zboží objednat, zabalit, poslat ,týden to někde leží na depu a potom se jim to vrátí. Eshopy nedrží sklad a tak můžou nabídnou aktuální nejnižší cenu.

Jestě horší je právo vrátit rozbalené zboží do 14dnů zpět...

jinak výmluv typu , nebyl jsem doma, nemám peníze , rozmyslel jsem si to jsem už slyšel mraky. Nejhorší je posílání čp mám pocit že když tam mají nějakou vratku tak to někam HODÍ - protože mi pokaždé zboží přišlo poškozené.

to si nemyslím. Zákon pamatuje na to, že si zboží objednáte přes internet a pak zjistíte, že má vlastnost kterou nechcete a můžete ho tedy vrátit bez udání důvodu. Pokud zásilka není převzatá, je potřeba uhradit poštovné firmě ;)

 

mamcazmoravy*
hodnocení

0x

Pokud zboží chcete, a minulo Vás doručení jen o pár dní, může pošta prodloužit uschování až na 1 měsíc od doručení. Stačilo by snad požádat příslušnou poštu telefonem. Jinak co se týká nepřevzetí zásilky, myslím, že každá firma to může mít ošetřeno malinko jinak. Je potřeba číst obchodní podmínky (nejlépe ještě před objednáním zboží).

Stalo se mi, že u jisté objednávky mi neuznali slevu. Zboží bylo na poště, požádala jsem o prodloužení uložení na poště a jednala s firmou, zda mi hodnotu slevy pošlou třeba na účet, když dobírku zaplatím s vyšší cenou. Oni sami chtěli, abych zboží nevyzvedla, vrátilo se jim a já si to pak objednala znovu s uplatněním slevy. Bylo to pro ně kvůli evidenci jednodušší (jejich problém, že balné a poštovné platili poprvé zbytečně).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]