Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace tabletu u O2

Od: mark* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jaká mám práva, když jsem reklamoval Tablet koupený u O2.

Ten mi vrátili s tím že to opravili, ale nic se nezměnilo. Trvalo mi sice tři měsíce, než jsem jej donesl

opět reklamovat, ale najednou mi jej vrátili s tím, že je zkorodovaný.

Zkorodovaný být ale nemůže, jelikož byl pouze v domácím prostředí, tašce s dokumenty nebo v náprsní kapse.

Paní v pobočce O2 mi řekla, že už měli případ, kdy se pán tak potil, že došlo ke korozi.

Nemám k tomu slov.

Děkuji za Vaše rady.Marek

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

people90*
hodnocení

2x
Dobrý den,
zabývám se v práci reklamacema. Domnívám se, že v tuto chvíli Vám nezbývá nic jiného, než se s tím smířit a nebo si nechat udělat znalecký posudek, zda opravdu došlo k uvedené korozi. Jadná se, ale o nákladnou věc, proto bych se rozmyslel zda se to vyolatí.
Tomáš Ď.
mark*
hodnocení

To mám opravdu takto svázené ruce jako zákazník?

Nejradši bych někam napsal svůj dlouhý příběh o tom co to znamená být zákazníkem této pochybné společnosti.

Jsem ale rozhodnut zaplatit penále 20% za všechny své služby a balím kufry, věřím že horší společnost než je O2 nebdue.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]