Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží, bez vrácení peněz, aukro

Od: alena2323 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den. Zakoupila jsem zboží přes internet a protože bylo nevyhovující tak jsem dne do 14 dnů od převzetí zásilky, 19.5 zboží vracela. Do dnešního dne nevrátili peníze, ani nereagují na telefonáty a emaily. Prosím poraďte kam se mám obrátit. Zboží jsem zakoupila přes Aukro, je nějáká komise na ochranu spotřebitele? Děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar coklit
Otevřete spor na aukru přes centrum sporů aukro.cz/...
doplněno 16.06.14 19:48: @Olaf71 - v tom případě, ale nemuseli přebírat zásilku a paní se mohla vrátit zpět. Mohla mít alespoň zboží.

 

hodnocení

1x
avatar diesel

jak bylo nevyhovující? co sním bylo neseděl popis,bylo rozbité? toto nejprve upřesněte, pak řešte ostatní!

a pro ostatní -nehažte hned všechny do jednoho koše! Na aukru konkrétně je systém hodnocení a ten je docela vypovídající o prodejci! Osobně jsem nakoupil i prodal hejno mzboží,nakonec u dražší zboží,Xantijku dokonce přes aukro,tento NTB co na něm píšu atd a vše OK-proč? protože všichni měli hodně kladných hodnocení a tudíž si prodejci stejně jako já při prodeji,nedovolili poslat věc, jejíž popis by neodpovídal skutečnosti!Jinak pokud se kupujicí podívá na hodnocení prodjce,tak se dá vyhodnotit zda to bude podvodník,pravděpodobně a či ne!

doplněno 16.06.14 21:36:

To betarabill-normálně bych ti vynadal,ale takto nemůžu ani souhlasit ani odporovat .Přestože mám hejno (239 oficiálních kladných) hodnocení neoficiálně (nebylo uděleno) kolem 350 a žádné negativní a žádné záporné hodnocení, tak jsem toto nemusel použít ani jako prodejce ani jako kupující,takže nevím jak ochrana chodí!.

doplněno 19.06.14 09:34:

Nerad někoho osočuji,ale že tazatelka neodpověděla na dotaz tak si myslím,že na obrázku se ji to líbilo,ale ve skutečnosti ne tak poslal z5,nevím,ale na druhou stranu- mnoho problémů vzniká jen nedorozuměním takže je docela možná i tato varianta.

 

hodnocení

0x

Přímo na správu Aukra.

 

betaraybill*
hodnocení

0x

aukro a ochrana kupujícího? *smich**smich**smich* přinejhorším udělají prodávajícímu bububu tytyty a udělí jakýsi trestný bod.

 

carloss
hodnocení

0x

zdravím, jak radili přede mnou. jen zmíním tu ochranu kupujících, protože s tím mám zkušenosti z okolí. kamarádům zaplatili celou škodu a docela rychle. když něco na aukru nevyjde (jste podvedení), tak tu funguje program ochrany kupujících - vrátí vám peníze včetně poštovného. je to docela unikátní, protože vlastně ručí za prodejce a aukro zboží nikdy nevidělo, přesto to zaplatí. takže když by nic nevyšlo, je tu šance na pomoc (doporučuji se v první řadě na aukro obrátit přes kontakt nebo na callcentrum).

ať to klapne ;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]