Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace bank.služeb - prodl. rekl. lhůty?

Od: rara* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

před měsícem mi, vlivem softwarových změn u mé banky, neodešla splátka hypotéky a já tak musela platit 500 Kč pokutu. Tuto nyní vymáhám u banky, u které mám běžný účet s tím, že toto se stalo vlivem jejich interních změn.

Mám za to, že i na tuto reklamaci se vztahuje délka 30 dnů, která vypršela v pátek.

Vím, co bych udělala se zbožím, ale jak je to u služeb? Banka mi dnes zaslala email, že si reklamační dobu prodlužují, v souladu s jejich reklamačními podmínkami - co když s tímto nesouhlasím (oni se mě na souhlas neptali, pouze oznámili).

Můžete někdo poradit prosím, co dělat?

Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*
hodnocení

0x

Já mám za to, že zákony státu jsou nadřazeny podmínkám daného subjektu. Co má ona banka ve svých podmínkách uvedeno? Zkuste se obrátit na bankovního ombudsmana.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]