Reklamace bank.služeb - prodl. rekl. lhůty?

Od: Datum: 15.06.14 21:23 odpovědí: 1 změna: 15.06.14 21:53

Dobrý den,

před měsícem mi, vlivem softwarových změn u mé banky, neodešla splátka hypotéky a já tak musela platit 500 Kč pokutu. Tuto nyní vymáhám u banky, u které mám běžný účet s tím, že toto se stalo vlivem jejich interních změn.

Mám za to, že i na tuto reklamaci se vztahuje délka 30 dnů, která vypršela v pátek.

Vím, co bych udělala se zbožím, ale jak je to u služeb? Banka mi dnes zaslala email, že si reklamační dobu prodlužují, v souladu s jejich reklamačními podmínkami - co když s tímto nesouhlasím (oni se mě na souhlas neptali, pouze oznámili).

Můžete někdo poradit prosím, co dělat?

Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 15.06.14 21:53
avatar

Já mám za to, že zákony státu jsou nadřazeny podmínkám daného subjektu. Co má ona banka ve svých podmínkách uvedeno? Zkuste se obrátit na bankovního ombudsmana.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.