Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaká banka - studentský účet

Od: zkusbank odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

ráda bych se zeptala na vaše zkušenosti s různými studentskými účty. Doteď jsem byla u České spořitelny, už delší dobu uvažuji u odchodu. Minulý týden mi přišlo oznámení, že můj stávající typ účtu se ruší a zaniká také nárok žádat o příspěvek na ISIC kartu. Zvažuji tedy přechod k jiné bance. Tabulky nabídek si samozřejmě najít umím, ale zajímaly by mě vaše zkušenosti a doporučení. Opravdu se vyplatí nové menší banky (Equa, MBank...)? Slyšela jsem, že nedělají přímo studentské účty, ale i tak jsou výhodné. :)

Jako klient jsem poměrně nenáročná - jsem studentka (a ještě několik let budu), žádné extra operace neprovádím. Chodí mi měsíčně výplata + sem tam provedu nějakou platbu/výběr. Nepotřebuju zahraniční výběry. Jsem z Ostravy, takže bych měla mít poblíž i pobočky menších bank. Nepotřebuju platit za papírové výpisy každého čtvrt roku jako teď. Stačil by mi jeden roční výpis a nebo klidně i žádný.

Děkuji. :)

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Equa bank bych vám v tomto případě nedoporučil, pro vedení účtu zdarma je tam podmínka mít každý měsíc příchozí příjem na účet 10 tisíc a více, což, předpokládám, mít jako studentka nebudete.
Koukněte na mBank, vedení účtu je zdarma a při obratu na kartě nad 4 tisíce tam máte i 4 výběry ze všech bankomatu zdarma.
Pokud nevybírate moc z bankomatu, koukněte ještě na Fio a Air bank, mají vedení účtu zdarma, ale zase mají vysoké poplatky při výběru z bankomatu jiných bank a jejich vlastni bankomaty nejsou tak rozšířené.
Jinak bych se taky podíval na studentské účty ostatních velkých bank, třeba to bude pro vás výhodnější než tyhle malé banky.
doplněno 10.06.14 09:59: Teď jsem si všiml, že jste psala, že vám chodí výplata, tak pokud je vyšší než 10 tisíc, tak to bych potom volil jedině Equa bank, tam byste už poté nic neplatila a máte výběry ze všech bank zdarma.
zkusbank
hodnocení