Antikoncepce vs krvácení vs stres

Od: Datum: 29.05.14 21:24 odpovědí: 1 změna: 29.05.14 21:35
Dobrý den, normalne uzivam antikoncepci Lunfem a během užívání teto antikoncepce jsem začala krvácet. Prošla jsem si během. měsíce velkým stresem myslíte, že by to mohlo být tím? Také se přiznám ze ji neberu vždy ve stejnou hodinu. Díky za odpovědi
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.05.14 21:35
avatar

Nežádoucí účinky? Běž s tím k lékaři, tady ti nepomůžem...

doplněno 29.05.14 21:36:

Myšleno tak, že příčin může být mnoho, z čeho to mohlo začít. Určitě bych to nepodceňoval a šel s tím za specialistou...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.