Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bonzování opsané práce

Od: kkozelik* odpovědí: 18 změna:

Ahoj, při večerní nudě jsem objevil jednu bakalářskou práci na VŠ, kde studuji. Nedalo mi to a musel jsem si to přečíst.

Byl jsem doslova šokován její kvalitou.

1) 85% práce je sprostě zkopírována Ctrl C a Ctrl V. Slovo od slova. Tečka od tečky.

2) Jsou uváděny zavádějící zdroje - bylo kopírováno odkud kde nic není, ale po poradě s googlem jsem zjistil, že bylo vzato z jiných stránek

3) neuvedeny zdroje u obrázků

4) pravopisné chyby

5) zbylých 15% práce je povídačka. To si lze představit tak - že bakule je např.: o pražském hradu. 85% je Ctrl V z wikipedie a těch 15% je o tom jak si autor udělal výlet na pražský hrad - "Po schodech jsem vystoupal až nahoru. Je to dobrý místo pro výlet s dětmi" atd.. tohle je jen příklad

Dle mého odhadu, bych tuto práci "napsal" během 2-3 hodin. Vře ve mě krev, jak něco takového mohlo projít. Nechci se stavět do postoje svi**. Ale za špatně nahozenou zeď nebo nedosmaženej řízek si máte taky přece právo stěžovat. Jak mám dál postupovat? Přemýšlím, že napíši vedoucímu práce, ale bojím se, že mi na škole udělá terno. Přece není možné, aby kvalita prací kesla až tak na úpné dno. Jak se tyto případy řeší? Nechci to prostě nechat bejt. Díky za rady.

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hm*
hodnocení

4x

Já teda nevím, ale bonzovat školní práci, asi ne.

Jak tu někdo psal "vím, kdo okradl souseda, ale nenahlásím", to je jiný případ, tam zloděj způsobil sousedovi škodu, něco mu sebral, soused to měl a už to nemá. Ale uškodil někomu ten student? V zásadě je to stejné, jako bys na základce při písemce prásknul, že Lojza opisoval od Tondy. A to je skoro totéž, jako bys prásknul, kdyby Tonda Lojzovi poradil. Komu tím pomůžeš?

Jinak samozřejmě je to lumpárna a nemá se to. Ale nepovažuji ji za tak škodlivou, abych ji bonznul.

doplněno 29.05.14 17:24: