Jak dlouho se dá pracovat?

Od: Datum: 27.05.14 13:01 odpovědí: 8 změna: 27.05.14 22:32

dobry den,

je mi 23 let,a uz rok pracuji jako pecovatelka v domove duchodcu se zvlastnim rezimem,jeto celkem narocna prace,nejen psychicky ale hlavne fyzicky.

S pritelem bychom chteli miminko,tak se chci zeptat,jak dlouho bych mohla v tomto oboru pracovat?,od doby co zjistim,ze jsem tehotna.

dekuji vam za odpoved

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.05.14 13:07

Zdravím, nevím, co říkají zákony, pokud nějaké jsou, ale logicky - pokud je to fyzicky hodně náročné, tak není rozumné zůstávat tam v těhotenství.

doplněno 27.05.14 13:22:

Wampíku, přesně to jsem tím chtěla říct ;).

Ohodnoceno: 2x

Od: wamp®
Datum: 27.05.14 13:20

Jak dlouho? Asi dlouho ne,když si představím,že musíte staré,nemocné lidi mýt,převracet,dávat na vozík,na postel,atd.,atd.*uf*To Vám později řekne Váš gynekolog.Myslím,že Vám tuto práci zakáže již od počátku těhotenství.

doplněno 27.05.14 14:21:

Martí *palec**placni*

Datum: 27.05.14 13:11

klidně do nástupu na mateřskou, pokud nebude nějaký zdravotní důvod jít na neschopenku *nevi*

Ohodnoceno: 0x

Datum: 27.05.14 13:29

Záleží na okolnostech.respektive jak je kdo odolný a zdatný.jedna žena má problémy po celou dobu těhotenství a jiná je do porodu OK a je schopna normálně pracovat (samo dle povahy práce,tím nemyslím tou prací sedět někde v bance či úřadu za PC!)

Záleží jak se budete cítit Vy.

Datum: 27.05.14 14:24

Zeptejte se gynekologa. Můj odhad je, že pokud v práci lidi přenášíte (hýbete jimi), tak Vám dá neschopenku hned. Nošení těžkých břemen je v počátečních 3 měsících docela riziko. Vůbec pokud budete mít v rodinné anamnéze nějaké časné potraty.