Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Úřad ochrany spotřebitele

Od: mark* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

nevíte kde bych se moh dovolat konzultace mého sporu ohledně reklamace u O2?

Ta se se mnou nechce bavit.

Volal jsem dne na pobočku ochrany spotřebitele v Teplicích nekolikrát a nedovolal jsem se.

Máte nějaké zkušenosti či kontakty?

Děkuji Marek

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*
hodnocení

3x

Sdružení obrany spotřebitele - asociace Brno ,která je aktivní - tel 900 10 10 10 (10,- Kč/min.) meil: poradna@asociace-sos.cz nebo mi zkuste do čtvrka napsat na: makon@asociace-sos.cz

 

iz*
hodnocení

3x

Oč jde, co reklamujete? Obrátil jste se na ČTÚ? Zkuste použít chat na webu O2, stížnost i reklamace by se měly dostat k příslušným zaměstnancům. Další možnost je obrátit se písemně nebo telefonicky na oddělení reklamací, jež před pár lety sídlilo v Pardubicích (nevím, jestli se něco nezměnilo).

____________________________________________ Pár odkazů z webu O2, které by Vám mohly pomoci:

Péče a podpora

Technická podpora

Vyúčtování a rekl/...

Mapa stránek

------------------------------------ Ke stažení (formát PDF):

Všeobecné obchodn/...

Reklamační řád

------------------------------- Napište nám (odkazy na kontaktní formuláře podle problému - tipovala jsem služby pro domácnost)

S webovými formuláři mám dobrou zkušenost. Doporučuji poslat zvlášť reklamaci a z dalšího fomuláře stížnost. Z webu chodily formuláře přímo příslušným oddělením. Trvalo asi měsíc, než se někdo ozval, ale problém se většinou podařilo vyřešit. Už dlouho žádnou službu od O2 nemám, takže nevím, jek to chodí nyní. Myslím ale, že za zkoušku nioc nedáte...

mark*

Dne 12.11.2013 jsem zakoupil u O2 výhodný balíček internetu a tabletu na splátky s měsíční splátkou 295Kč. Software tabletu se mi však zasekával a tak jsem jej musel obratem 15.11.2013 reklamovat. Reklamace trvala 11 dní. Tablet mi vrátili s textem: přehrání operačního systému a provedením funkčního testu přístroje. Další vady na sobě nenechali dlouho čekat, přístroj se občas samovolně restartoval a WIFI byla velice nestabilní. Přístroj byl přes plně funkční a každý den jsem s ním pracoval. Dlouho jsem tyto závady trpěl až jsem jej opět nechal reklamovat 4.6.2014. Oprava trvala dalších 26 dní. Tablet mi vrátili s tím, že je zoxidovaný a proto reklamaci zamítli. Zaslali mi fotografie vyfotografovaného tabletu kde je údajný koroze. Důležitým faktem je, že tablet nepřišel nikdy do styku s vodou. Na češ jsem byl upozorněn, že se přístroj může poškodit i pouhým pocením. Na což mi došli slova. Nic absurdnějšího jsem nečekal. Vybitý tablet jsem přivezl do práce abych mohl pracovat i bez WIFI a co se neděje, tablet nejde zapnout, pouze se rozsvítí a displej je pruhovaný. Výsledkem reklamace tedy bylo znehodnocení celého zařízení. Na pobočce O2 Globus Trmice Ústí nad Labem, kde jsem vše řešil, jsem se žádného výsledku nedočkal. Prý je to tou oxidací. Tablet jsem tam však přinesl pouze s výpadky WIFI, tablet byl jinak plně funkční.

iz*

Pokračovala bych další reklamací - tentokrát bych připojila stížnost, že se mi z reklamace vrátil tablet nefunkční, přestože já jsem předávala plně funkční (reklamovala jsem jenom problém s WIFI). Argumentovala bych tím, že u mě přístroj s vodou nepřišel do styku, k poškození (je-li tam) muselo dojít v době, kdy byl přístroj v reklamaci. Možná bude nutné získat znalecký posudek, bez něj se asi neposunete dál.

 

hodnocení

2x

možná Česká obchodní inspekce http://www.coi.cz/

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]