Vitamíny přídavek

Od: Datum: 24.05.14 07:54 odpovědí: 5 změna: 24.05.14 23:11

Dobrý den. Již delší dobu užívám doplněk vitamínu od firmy Walmark vápník hořčík zinek forte a to 1 tabletu deně. Jsem v práci celý den na nohou které hodně bolí čím doplnit tyto vitamíny ještě? Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 24.05.14 08:50
avatar

Dobrý den, patrně by bylo dobré vědět, proč nohy bolí - pouhé přetížení nebo choroba. Můžete mít špatný krevní oběh v dolních končetinách. Doplněk stravy obecně není lék a je předražený.

Je to náhrada za to, co člověk nedodává tělu v normální stravě. Můžete vylepšit stravu, která bude tyto látky více obsahovat, ulevovat nohám cvičením a masáží (dobrá je osvědčená Alpa) i volit správnou obuv. Ty doplňky stravy můžete kupovat i od levnějšího výrobce - tento je snad nejdražší.

Zdravím!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.14 09:52

Máte či se vám začínají dělat křečové žíly? Asi by to mohlo být i od žil

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.14 09:55
avatar
Tohle e jen vyhazování peněz. Kupte si ovoce a zeleninu. Uděláte lépe. Vápník a hořčík se nesmí brát současně, ale s časovým odstupem, protože se nevstrebaji kdyz jsou spolu. Hořčík pro své vstrebavani potřebuje vitamin B6, vápník zase D3 nebo slunce. Takhle tyhle minerály projdou tělem bez užitku a pak je splachnete do záchodu. Zinek je potřeba při zvýšenem příjmu cecka. Bolesti nohou vám to určitě nevyřeší.
Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 24.05.14 23:03
avatar

Nic se nemá přehánět. Pokud se člověk cpe jedním, ničí si tím v těle něco jiného. Tyto doplňky bych nejedl ani za nic, jen zatěžují organizmus a nemají žádný pozitivní vliv. Jedna známá se cpala nějakým tím centrumem, kde by mělo být úplně všechno. Potom to vysadila a na ulici zkolabovala. Skončila na JIPce, kde jí zjistili absolutní nedostatek všeho - její tělo úplně přestalo přijímat vitamíny a minerály z jídla.

Problémy s nohama můžou být také poškozeným krevním oběhem, který bývá způsoben nedostatkem železa - jestli do sebe cpete vápník v tabletách, je to skoro jistota - vápník se s železem moc nesnáší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.05.14 23:11

Zravím.Na mazání bolavých nohou je dobrá Arniková mast/lékárna/.Od Walmarku jsou povětšina výrobku příliš slabá,zkuste jiného výrobce.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.