Jaká je práce sekretářky?

Od: Datum: 02.06.14 21:04 odpovědí: 5 změna: 04.06.14 09:50

Dobrý večer všem,

jsem čerstvou absolventkou střední ekonomické školy a ze známosti se mi možná podaří získat místo sekretářky v nově se rozvíjející strojírenské firmě. Hlavní požadavky byla znalost AJ a práce na pc, především mic. outlook, word...

Dnes jsem byla na "předpohovoru" kde se mě jednatel společnosti vyptával jaké jsou mé dosavadní zkušenosti, které jsou velmi chabé, protože v tomto odvětví jsem ještě neměla příležitost pracovat. Abych to zkrátila, našla by se zde nějaká sekretářka nebo asistentka, která by mi alespoň z lehka nastínila co bych měla čekat, na co se připravit, jaká je další pracovní náplň této pozice kromě vaření kávy a zvedání telefonů...

Budu moc vděčná za každou radu, ráda bych se na to trošku připravila ať tam nejsem pro smích a mohu tuto práci plnit na 100%.

Předem děkuji za každou radu.

-A


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.06.14 21:15

Asi jak v které firmě,ale vaření kávy a zvedání telefonů si myslím je to poslední v dnešní době. To dělala sekretářka před třiceti lety v jiné době.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.14 21:32

Dobrý večer.

Náplň práce SEKRETÁŘKY:

vyřizování administrativních úkonů

objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb

zajišťování agendy pro firemní akce

zodpovědnost za chod recepce

asistence při přípravě konferencí a seminářů

podpora obchodního oddělení

dohled nad dodržováním termínů

příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů

vedení diáře nadřízeného

péče o návštěvy

aktualizace dat

zodpovědnost za chod kanceláře

spolupráce s finančním a personálním oddělením

evidence firemní koresponcence

kopírování, tisk, vyřizování emailů

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.14 21:39
avatar

Jde o poměrně široké pole působnosti. , takže záleží na tom, v jaké firmě. Někde půjde o "děvče pro všechno" (má na starosti zázemí pro chod firmy), někde může mít na starosti péči a komunikaci o/se zákazníky, jinde může být spojeno s personalistikou nebo účetnictvím, ...

doplněno 03.06.14 15:17:

Článek o práci sekretářky

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.06.14 21:41

Řízení firmy za minimální mzdu.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: zlobrobecny
Datum: 04.06.14 09:50

v první řadě si musíš uvědomit že jsi člověk. A chybovat je lidské. Proto si pamatuj že smát se ti bude jen hlupák. Normální člověk to přejde. A pokud chceš být šikovná tak za půl roku rok už v tom budeš plavat jako ryba ve vodě. Důležité je, že na sobě chceš pracovat. A to je dobře. Pokud nebudete mít jazykové kurzy...a budeš mít slušný plat...zkus si pilovat AJ a začít studovat nějaký druhý jazyk: španělštinu, ruštinu, arabštinu, čínštinu, němčinu...

Protože jestli budeš šikovná uvidíš jak to ve firmě chodí tak ti narostou křídla a za tři roky třeba budeš chtít dělat něco jiného...jazyk ti cestu ulehčí. A široké spektrum zkušeností které jako asistentka poznáš také. Důležité je z každé prohry vytěžit maximum pro své poučení a pilování.

Tak hodně štěstí.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.