Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Těhotná přes antikoncepci?

Od: anie odpovědí: 5 změna:

Zdravím, mám velký strach, že jsem těhotná.Je mi 20let a studuji, takže by to byl pro mě opravdu horor. S přítelem používáme jako antikoncepci pharmatex krém, vždy dáváme pečlivě pozor abychom dodrželi všechna pravidla této antikoncepce, obvykle také pharmatex kombinujeme s přerušovaným stykem, ikdyž čas od času se stane, že to necháme až dokonce(stalo se to za rok co pharmatex používáme asi 4x a jelikož se s partnerem nevídáme denně tak i celkově se milujeme jen asi. 2x do měsíce).

Problém je v tom, že asi před měsícem jsme to právě nechali do konce a já to minulý měsíc ani teď nedostala, je pravda, že jsem měla teď velmi vypjaté období a menstruaci nemám úplně pravidelnou (stresy mi to vždy vychýlí a třeba mi vynechá) ale i tak, mám obrovský strach, těchotenský test jsem si dělala asi po 3 týdnech(dělávám ho pravidelně) a byl negativní, ale možná to bylo taky moc brzo. Teď mám takové pocity jako bolení prsou, břicha (mívávám to před menstruací, když to předtím nějakou dobu nedostanu a pak to mám zase velmi silné). Prostě se teď hrozně bojím, jaké jsou šance že jsem opravdu "v tom"? Znáte někoho kdo otěhotněl přes pharmatex? Ke gynekoložce se chci objednat, ale upřímně se děsím co mi řekne :( ...

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

2x

Vysoká spolehlivost je relativní pojem. Spermicidní krémy (jakým je i Pharmatex) mají Pearlův index 4 (určitě víte o co jde, jen pro úplnost: P. index je číslo vyjadřující spolehlivost dané antikoncepční metody, čím vyšší hodnota tím nižší spolehlivost). Pro srovnání hormonální antikoncepce má P. index 0 až 1, správně používaný kondom 3. Pokud tedy používáte spermicidní krém je jeho spolehlivost jen o trochu nižší než spolehlivost kondomu. Zdroj: ulekare.cz/...