Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Těhotná přes antikoncepci?

Od: anie odpovědí: 5 změna:

Zdravím, mám velký strach, že jsem těhotná.Je mi 20let a studuji, takže by to byl pro mě opravdu horor. S přítelem používáme jako antikoncepci pharmatex krém, vždy dáváme pečlivě pozor abychom dodrželi všechna pravidla této antikoncepce, obvykle také pharmatex kombinujeme s přerušovaným stykem, ikdyž čas od času se stane, že to necháme až dokonce(stalo se to za rok co pharmatex používáme asi 4x a jelikož se s partnerem nevídáme denně tak i celkově se milujeme jen asi. 2x do měsíce).

Problém je v tom, že asi před měsícem jsme to právě nechali do konce a já to minulý měsíc ani teď nedostala, je pravda, že jsem měla teď velmi vypjaté období a menstruaci nemám úplně pravidelnou (stresy mi to vždy vychýlí a třeba mi vynechá) ale i tak, mám obrovský strach, těchotenský test jsem si dělala asi po 3 týdnech(dělávám ho pravidelně) a byl negativní, ale možná to bylo taky moc brzo. Teď mám takové pocity jako bolení prsou, břicha (mívávám to před menstruací, když to předtím nějakou dobu nedostanu a pak to mám zase velmi silné). Prostě se teď hrozně bojím, jaké jsou šance že jsem opravdu "v tom"? Znáte někoho kdo otěhotněl přes pharmatex? Ke gynekoložce se chci objednat, ale upřímně se děsím co mi řekne :( ...

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidus*
hodnocení

2x

Vysoká spolehlivost je relativní pojem. Spermicidní krémy (jakým je i Pharmatex) mají Pearlův index 4 (určitě víte o co jde, jen pro úplnost: P. index je číslo vyjadřující spolehlivost dané antikoncepční metody, čím vyšší hodnota tím nižší spolehlivost). Pro srovnání hormonální antikoncepce má P. index 0 až 1, správně používaný kondom 3. Pokud tedy používáte spermicidní krém je jeho spolehlivost jen o trochu nižší než spolehlivost kondomu. Zdroj: ulekare.cz/...

Krému bych osobně nevěřila, myslím, že těhotná klidně být můžete. Zkuste test a pak gynekologa, já vím, že se tu do mě zase někteří pustí ale řešte to rychle ať máte dost času na rozhodnutí co udělat.

cuca*
hodnocení

0x

Dobrý večer, do @Lidus se nikdo jistě nepustí :)Těhotenství

hrozí pri kazde sebelepší antikoncepci, myslím co se tyce spolehlivosti.Jsem pro pondělní návštěvu gynekologie, kde si nechte odebrat krev a pockejte na výsledky. Podle vysledku se zaridte dál. Těhotenství nezáleží vubec na tom, jak často ho provozujete, bohužel. Přeji ať to dopadne dobře, tedy test bude negativní, a pak se poohlédněte po spolehlivejsich metodách.

doplněno 17.05.14 20:54:

...jak často sex provozujete, bohuzel.

doplněno 19.05.14 15:25:

Rozhodne tedy pokud neni antikoncepce hormonální možná, tak kondom v kombinaci s tim kremem

anie
hodnocení

spolehlivější, tedy hormonální antikoncepce, bohužel v mém případě není možná. Tento krém je navíc s pearl indexem 0,68-2,8 uváděn jako jeden z nejspolehlivějších antikoncepční prostředků.

dzordz*
hodnocení

0x

No, ty indexy spolehlivosti.. vidím to tu prvně, ale mezi 3 a 4 klidně může být rozdíl celého řádu.

Spermicid bych bral vždycky jen jako doplňkovou metodu, na pojištění nějaké jiné, hlavní. I když bude používaný sebelíp, spolehlivost je daleko menší, než u jiných metod. Je dost možné, že těhotná opravdu jste.

tercii*
hodnocení

0x

No, já osobně myslím, že ten krém není úplně nejlepší ochrana.
Jako,..těhotná být klidně můžete. To bolení prsou by tomu nasvědčovalo. Na druhou stranu sama píšete, že jste měla vypjaté období, což může ms klidně opozdit. A teď se stresujete zas- že můžete být těhotná.
Řeknu jen jedno- šup na gyndu! Tam vám to řeknou na 100%. Pak už je jen na Vás a Vašem příteli, jak se dohodnete dál...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]