Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak přesvědčit babičku

Od: andretti odpovědí: 50 změna:

Dobrý večer,

potřebuji poradit jak přesvědčit svoji babičku aby mi přidala peníze na počítač - 15 000,-Kč. Rozhodně počítač nepořizuji abych na něm mohl hrát minecraft nebo jiné videohry, ale hodně se orientuji v IT a grafice, jsem samouk a k takovým věcem potřebuji výkonný počítač. Vím že ty peníze má, jen je potřeba ji dokázat že to je dobrá investice a ona jako důchodkyně neví jaké možnosti, jaká podívaná v tom je. 5tis. už mám obstaraných ale potřebuji větší část, jsem student prvního ročníku SŠ.

Předem děkuji za odpověď.

50 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

olaf71*
hodnocení

9x

tohle je docela drzost.zvedni zadek ze židle Ty orientační IT a zkus si ty peníze obstarat rukama stejně výkonně jako ten počítač. investice do někoho,kdo shání rady, jak pumpnout babičku, je špatná investice

buss
hodnocení

3x

Hmm, jak přesvědčit, že investice 10000 Kč do tebe je od důchodkyně dobrá? Ji ty možnosti vůbec, ale vůůbec nemusí zajímat, ale ty ji chceš pumpnout. Vydělej si.

martinaa*
hodnocení

3x

No ty vole, tak v tomhletom případě snad poprvé neoslovuji slušně, protože to je mazec.

Předpokládám, že ti je nebo brzo bude 16 let, takže klidně můžeš celé léto na brigádu, a když budeš makat, minimálně půlku z požadované částky vyděláš. Nezlob se, ale sedět doma na prdeli a chtít peníze po babičce mi přijde nejenom HODNĚ drzé, ale především hodně nevhodné. I kdyby měla babičky miliony, myslíš, že si tímhle vyjádřením zasloužíš byť jen korunu? Vyjádřením, že chceš prostě přesvědčit babku, ať pustí love, protože já holt na ty nový programy potřebuju novej kompl?

V první řadě by ses měl zkusit domluvit s rodiči, aby ti třeba půjčili, a postupně jim to splácet, případně si část vybrat jako dárek k Vánocům apod. Ne hledat cestu, jak babičku, o které "víš, že ty peníze má" (jak to ty můžeš vědět? Babička se ti svěřuje?).

doplněno 11.05.14 22:29: