Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
měla bych dotaz,dcera se zaregistrova na úřad práce jeden den chzběl ji jeden doklad od bývalého zaměstnavatele pro úřad práce,tem den šla paní účetní ,abz jí doklad výstavila měla přijít následující den a vyzvednou a donest na úřad práce,takz se tak stalo ale paní účetní řekla ,že ne to zapomněla , že ma přijít následující den,dcera proto volala na úřad práce ,ale nikdo to tam v pul jedenácté nebral úřední doba byla do 11 toho dne.Tedz následující den šla opět za paní účetní a poté na úřad práce. Ale tam s ní už byl sepsan sanční návrh na vyřazení z úřadu práce.Mylím si že je to dost drsné ,když nezapomněla jse paní účetní se nechtělo vystavit doklad jelikož byla na odchodu.Díkz lhostejnosti účetní dcera přijde o podporu.Vždy řádně plnila své povinosti ,když byla jednou vedena úřadu práce.
Děkuji
doplněno 09.05.14 08:14:Doplnuji dotaz bylo to ze dne na denjeden se za registrovala,ten den šla pro ten chybějí doklad,který měl byt následující den,ale nebyl učetní zapomněla , byl ,až ten další den,hned pro nej šla a sla na úřad práce.Během tří dnu se vše stalo,
když přinesla ten doklad s jednodením spožděnín a snažila se dovalat,aby se omluvila a vše sdelila,telefon pul hodinu před koncem úřední doby níkdo nebral a a na uřad přes celé město by do konce dobz nestihla,tak sni byl sepsan návrh na vyřazení z evidence uřadu práce.Dcera na místě napsala protokol a vše popsala.Další den znova napsala email se vším vsudy.Tak neví co ted bude.
Děkuji
Zaregistrování na ÚP má určitou lhůtu. Proto je dobré přijít hned v začátku této lhůty, pokud nějaká písemnost bude chybět, klient si ji dohledá či opatří. Ale podstatné na tom je, že klient už na tom ÚP jednal a měl snahu se registrovat. To si zprostředkovatelka poznamená.
Chybu slečna udělala v tom, že nechala všechno až na poslední chvíli. Čas jistě měla. Potom nastane podobný zádrhel, že potřebná úřednice, která měla cosi vystavit, marodí, je na školení, ošetřuje dítě atd. A je to v čudu. Kdyby slečna začala konat dřív, ještě by stihla všechno oběhat. Takže si za to vlastně může sama svou liknavostí.
Zkuste se odvolat, ale nevím, zda to bude co platné. Při vší té smůle to bude aspoň poučení pro příště. Bohužel, nepříjemné. Jaga.
Drsné to je a zřejmě bude i hůř. Ale co teď? Až dcera obdrží oznámení o zahájení správního řízení, měla by se k němu ihned písemně vyjádřit. Po celou dobu řízení může navrhovat a doplňovat další podklady. Problém vidím v tom, že jí účetní nepotvrdí, že byla chyba na její straně. Dcera si rozhovor pravděpodobně nenahrála, nebyl u toho hovoru nějaký svědek?
V písemném vyjádření by dcera měla uvést, proč nemohla požadovaný doklad doložit včas. Možná by ani nemusela čekat na písemné oznámení. Mohla by se rovnou obrátit na nadřízeného své zprostředkovatelky nebo na právní oddělení ÚP (to bude situaci řešit).
O kterou pobočku ÚP jde? V Praze (před 2 roky) jsem se setkala se vstřícnějším přístupem. Ve stejném případě (zaměstnavatel nedodal potřebné potvrzení) se zprostředkovatelka obrátila na zaměstnavatele písemně, zaslala mu formulář a vyžádala si potvrzení na adresu ÚP.
Pracoviště Mariánské Lázně spadá pod krajský úřad Karlovy Vary, konkrétně pod pobočku Cheb. Vedoucí kontrolně právního oddělení v KV kraji je Mgr. Alice Kalousková, e-mail: Alice.Kalouskova@kv.mpsv.cz | tel.: 950 125 327
Ostatní zaměstnance najdete na této stránce. Dejte si pozor na e-mail, ten se vždy skládá z jmeno.prijmeni@ .mpsv.cz Mezi zavináčem a tečkou před mpsv.cz vždy stojí kv (pro Karlovy Vary), so (pro Sokolov) nebo ch pro Cheb a Mariánské Lázně.
Dejte nám vědět, jak to dopadne.
------- PS: Až dcera od účetní obdrží vše, co potřebuje, zvážila bych podat na ni stížnost jejímu nadřízenému. Dříve radši ne, aby ještě nezdržela něco dalšího ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.