Nejste přihlášen/a.
Řekněte mi svůj názor. Jsem elektrikář a ve firmě chci skončit. Jedná se o práci v JZD. Tak vymysleli, že se zaučí mladý kluk bez praxe. Zaučoval jsem ho měsíc a pak jsem na 14 dní onemocněl. Mladej to nezvládal a ve zkušební době s tím praštil. Takže pokud je problém, jdu v době svých vycházek na opravu. Platí tam cca 16000 hrubého plus 13 tý plat. Jinak jsem trvale na telefonu pro případ poruchy Naprosto nechápu, v dnešní době, tu neschopnost si najít za mne náhradu. Vím, peníze nic moc, smrdí to tam, brodíte se v hovnech. Ale spousta lidí nemá na chleba. Když se já někde ucházím o práci, vždy je nejmíň dvacet zájemců. Že by k nám nikdo nechtěl? Nechápu.
na konci jste si vlastně odpověděl sám. Lidé sice nemají práci ale ví, že ta práce tam není nic s medem a že za krejcar budete dělat máničku pro všechno a hlavně Vám pak řeknou, všichni jste nahraditelní. Dneska kdo je elektrikář tak se snaží dostat do velkých firem a nebo do firem co něco znamenají. Mají totiž postup, školení, popřípadě si firma šikovného pracanta pošle na další nástavby na elektriku...to je pak jiná. A i vy pak máte jiný životopis.
Tam ale budete opravovat, štvát se a pro co...jen pro to aby Vám pak nějaký **** řekl že jste nahraditelný a za bránou čeká dalších dvacet takových jako ste vy...zlaté oči.
Hodně štěstí!
Já to chápu, nikdo tam nemusí jít pokud nechce. Za ty prachy, jinde třeba v teple... Odejdete, nenajdou, možná přidají, nebo bude jezdit firma.
Práce není, ale ty Vaše podmínky opravdu nikoho příliš nenadchnou. Peněz nic moc, prostředí nehezké a smradlavé, to nikoho moc neláká. Každý kouká jít za lepším.
A nejvíc mi vadí ta neustálá pohotovost. I v době nemoci věčně být přivázaný na telefonu, kdyby něco. Když přestanou jít větráky, třeba v noci, vyrazit. Jako v Chalupářích - vzpomínáte na příjemnou cikánskou dvojici Fera s Arankou? A Bohouše Císaře?