Nejste přihlášen/a.
S tím, že se mě neustále někdo ptá, jestli nemám "cígo", jsem se již smířil a jako nekuřák, prostě odpovídám: "sorry, nemám, nekouřím"
Když jsem chodil na střední školu a hojně využíval veřejnou dopravu, tak jsem se často setkával s lidmi, který se mě ptali, jetli bych neměl nějakou korunu,...Z obavy o svou bezpečnost jsem z kapsy mnohdy raději vytáhl dvacetikorunu a šel dál. Poté jsem přemýšlel nad tím, že takhle to dál nejde. Byl jsem student bez příjmu a né žádná charita, tak jsem začal odmítat.
Včera se mi na parkovišti parkovacího domu u obchodní centra stalo, že když jsem začal vycouvávat, tak mi někdo zaklepal na okénko, ihned jsem zastavil - lekl jsem se, že jsem snad něco přehlédl a nedejbože něco nebo někoho přejel. To se naštěstí nepotvrdilo. Pán na mě hned spustil: "Čau, pamatuješ si mě?" Nikdy jsem toho člověka neviděl. Tvrdil. že jsme spolu pracovali v nějaké slévárně. (nikdy jsem nikde nebyl zaměstnán, po škole jsem začal podnikat) Takže jsem si byl celkem jist, že ho neznám, tak se mi omluvil, že si mě asi spletl a začal na mě mluvit jak je hrozně zoufalí a jestli jsem byl někdy taky v takové situaci a jestli bych pomohl zoufalému člověku, apod. Tak jsem mu řekl, ať to vyklopí rovnou, že na něj nemám celý den. Tak mi řekl, že má ženu a 3 děti, že přišel o práci a že by potřeboval domů přinést nějaké jídlo a jestli bych mu nemohl koupit kuře a rýži. Dal jsem mu 100kč + nějaké drobáky + čokoládu co jsem měl u sebe v autě. Udělal jsem dobrý skutek nebo jsem podpořil podvodníka?
Jak se zachováváte (by jste se zachovali) v podobné situaci?
V Pardubicích na Třídě Míru u spořitelny stává vousatý pán a nabízí časopis. Tuším že stojí 35 Kč.. dám mu 50 Kč a časopis si u něj nechám, až půjdu zpátky..ale nikdy si ho nevyzvednu..