Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kamarádka se mi posmívá,že chodím do práce

Od: goska odpovědí: 36 změna:

Pracuji jako dělnice v automobilce na 3.směny. za minimální mzdu. Moje kamarádka měla jít na nábor semnou, ale furt se vymlouvá, že jako nezaměstnaná má už rozjednanou zajimavější práci a nakonec skutek utek.Moje druhá kamarádka ji se snažila taky pomoci najít i o něco lépe placenou práci a taky ji poslala někam do pr.., že prý se nebude dřít za směšné české výplaty a tvrdí, že i němec za nejlehčí práci má minimální mzdu 1500Euro(41tis.Kč)a že nebude dělat nikomu pitomce, pokuď v Čechách nedostane srovnatelnou mzdu EU.,že bude radši sedět doma na sociálních dávkách a smát se těžce pracujícím.Úplně se mi zhnusila tím výrokem.Vím, že takových nemakačenků je víc a nevím, jak je donutit pracovat, aby nezneužívali stát a daňové poplatníky.Před sociálkou se litují, že nemůžou sehnat práci, ale ve skutečnosti jim to povalečství vyhovuje,ale nechci tvrdit, že všichni jsou stejní, jsou i nezaměstnaní, co by byli vděční za nějakou práci, kdyby našli.Co si myslíte na lidi co jsou mladí, zdraví, nechce se jim pracovat, zatěžují stát a ještě se posmívají pracujícím, že jsou na sociálce na tom stejně a válí se doma zadarmo? Jak ty lidi donutit něco dělat?Já bych sice taky mohla sedět doma a natahovat ruku sociálce, kdych si chtěla odpočnout, ale nechci se hanbou propadnout a je to pod mojí důstojnost flákat se a ždímat druhé lidi. Záměrně se výhýbat práci je podle mne zneužívání socílních dávek a zaplatí to nakonec daňoví poplatníci.Jen se nám pracujícím posmívají a lenoší si. Nejde si stanovit hranici, jakmile nedostanu alespoň 40tis.Kč.měsičně,tak radši nedělám nic, to může čekat na takovou práci do konce života.

36 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

jestli čeká na nástupní plat 30-40k, tak to se asi dlouho načeká... zvláště s její historií. Žádný systém nejde nastavit úplně spravedlivě pro všechny... a tak holt dochází k jeho neužívání.