Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou banku?

Od: lenkafilomenka odpovědí: 12 změna:

Krásný aprílový den

Poraďte mi. Do jaké banky jít, aby mi zůstalo stejné číslo konta a zbavila se přitom i nesmyslných poplatků, jakým je například vedení konta?

Vaše zkušenosti jsou přínosem, čus lidstvo

Všem děkuji za odpovědi.

Lenočka

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Fio banka.
zdemour*

Taky doporučuji FIO (všechny standartní služby zdarma), pokud máte příchozí platbu aspoň 10000 měsíčně tak ještě doporučuji EQUA Bank, kde mají navíc neomezený počet výběrů z jakéhokoliv bankomatu v ČR zdarma

Protože jsem student, tak jsem nechtěl banku kde bych za něco musel platit. Fio má vše zdarma až na výběry, ty jsou zdarma až když měsíčně nakupujete/posíláte minimálně 4000kc.
zdemour*

Ty podmíněné výběry zdarma obratem 4000Kč jsou z bankomatů cizích bank, ve vlastních bankomatech je 10 výběrů měsíčně zdarma. Těch vlastních bankomatů FIO už je taky dost (záleží na místě)

hodnocení

0x

"...aby mi zůstalo stejné číslo konta..."

To nelze, každá banka má svůj systém číslování účtů. Čísla jsou nepřenositelná.

meda45*

Není to pravda, zrovna nedávno jsem to zjišťoval, některé banky nabízí přenesení čísla účtu, změní se pouze kód banky.

zdemour*

Je to nutné, aby číslo konta zůstalo stejné? Tak i tak budete muset všude (kde je třeba) nahlásit změnu, i kdyby číslo zůstalo stejné, tak kvůli kódu banky

kangaroo*
hodnocení

0x

Taky doporučuji FIO

plechacek*
hodnocení

0x

GE genius gratis, mám ho já i okolo hodně lidí a všichni si to chválí, jen nevim jak je to s tím číslem účtu

alfonsmucha*
hodnocení

0x

mám účet u Fio i mBank a obojí naprosto v pohodě

hodnocení

0x

Když slevíte stejné číslo účtu, tak AIR Banka je OK.

lenkafilomenka
hodnocení

Tak nakonec po všech úvahách jsem se rozhodla, díky vám jsem musela zapřemýšlet a hodnotit.

A mám v tom jasno

Lenočka

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: