Mobilní operátor problém

Od: Datum: 22.04.14 14:38 odpovědí: 10 změna: 22.04.14 15:30

Ahoj, přestehoval jsem se kousek za město. Vodafone se pyšní tím, že signál mají všude. Bydlim v bystřanech u teplic a abych mohl telefonovat musím chodit ven z budovy .. to mi přijde v dnešní době trochu nesmyslné. Když sem zadával problém do řešení s vodafonem, říkali že se mi do 7prac dnu ozvou ... neozvali a ješte jsem volal znovu já. Dnes byl již druhý termín kdy se měli ozvat a nikdo nevolal. Zavolal jsem abych se informoval zda mužu odstoupit od smlouvy vzhledem ktomu že vlastně mesíc jsem omezován a chodím telefonovat ven z budovy (přičemž ostaní operátoři signál zde mají plný) telefon jsem měnil a jím to není. Ale abych se vrátil k tomu hovoru, slečna mi řekla že mužu odstoupit ale budu platit pokutu za nedodržení smlouvy. Když sem se zeptal zda to, že nemám já signál neni porušení smlouvy z jejich strany odvětila, že ne. V obchodních podmínkách prý není nic se signálem společného. Prosím o radu jak to řešit. tarif mám již přes rok, podpepsal jsem smlouvu na 2roky. Jak se mám bránit tedy? díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.04.14 14:47
avatar
Bohužel pokutu budete muset zaplatit, pokud chcete odstoupit, jiné řešení není. S číslem nejste vázán na adresu, tzn. že to, že nemáte signál v dané lokalitě není podstatné...
Ohodnoceno: 0x
 
Od: cyrylyly
Datum: 22.04.14 14:49

takže mám platit za to, že nemohu využívat služby které si platím, chápu-li to dobře?

Datum: 22.04.14 14:55
avatar
Napadá mě jedině, napsat dopis přímo na centrálu a tam jim problém vysvětlit. Pak by mohli pokutu za výpověď smlouvy třeba odpustit, já bych to takto zkusil, být vámi.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonym0
Datum: 22.04.14 14:59

Podminky smlouvy neznam, ale urcite budou mit osetreno to, ze nemaji 100% pokryti signalem a ze z toho dvodu nejde reklamovat sluzby. Takze nezbyva nez se spolehnout na to, ze se tim alespon budou zabyvat. Urcite kvuli par lidem nikde novou BTSku stavet nebudou. Tim nerikam, ze je to z vaseho pohledu v poradku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 14:49
avatar

Slečna to na Vás jenom zkouší. Samozřejmě, že můžete odstoupit od smlouvy z důvodu neposkytování sjednané služby.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 14:51
avatar
Jenže operátor služby poskytuje, jen se zákazník pohybuje v oblasti bez signálu...
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 22.04.14 15:05
avatar

Pochybuji, že by Vodafone prokázal, že poskytuje objednanou službu v oblasti bez pokrytí signálu. Dokonce mi to zavání pokusem o podvod. Při uzavírání smlouvy si přece Vodafone měl zkontrolovat, zda má v oblasti pokrytí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 15:23
avatar
Tohle si má kontrolovat zákazník, při zakládání smlouvy na paušál se nevaže na konkretní místo, proto tohle Vodafone nemusí zajišťovat.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: anonym0
Datum: 22.04.14 15:25

V jake oblasti? V oblasti bydliste, pracoviste, v oblasti prodejny, pobocky? To ma zakaznik nadiktovat presna mista, kde chce telefon pouzivat? Pak nejak postrada smysl slovo "mobilni". V podstate to ani neni fyzikalne mozne, predstavte si, ze zkontroluje, ze v danem miste a case signal existuje. Nekde, nekdo o 50m dal postavi dum a signal v kontrolovanem miste prestane dostacovat. Kdo za to muze?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.04.14 15:30
avatar
Přečtěte si jejich VOP, tam to bude detailněji popsáno.
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.