Poslední 2 roky

Od: Datum: 18.04.14 21:33 odpovědí: 12 změna: 19.04.14 14:22

Jsem student střední školy je mi za týden 18 let, zdravotní problémy jsem měl už jako malý potom asi v 8 letech prostě skoro zmizeli až asi před měsícem mě trochu začala bolet hlava a na prsou tak jsem s tím zašel k lékaři po týdnu v nemocnici a 14 dnech čekání na nějaké výsledky jsem se dozvěděl že mám asi 2 roky života, tedy s nějakou léčbou když se nadopuji prášky možná 3 roky. Upřímně dost mě to vykolejilo napřed jsem byl v šoku potom to přecházelo k takovému tomu "mě je to stejně jedno" potom jsem se s tím začal smiřovat a teď to beru tak jak to je. Přehodnocuji svůj život už nad tím nebrečím to je ztráta času kterého moc nemám. Asi jsem pochopil jednoduchou věc škola je mi na nic budu tam chodit uplně zbytečně, na něco šetřit - možná tak na pohřeb. Takže můj plán, skončit ze školou. Peníze roztočit, užít si ten čas co mám. Co by jste dělali v mém případě.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: wamp®
Datum: 18.04.14 21:44

Mohu se zeptat netaktně jakou máš nemoc?:(

Ohodnoceno: 0x

Datum: 18.04.14 21:48

V prvné řadě bych to neviděla tak černě. Kamarádka má od narození nefunkční ledviny, podle odhadu lékařů se neměla dožít ani 6 let. V létě slaví dvacáté narozeniny. Život sice namá jednoduchý, bere spoustu prášků, musís si dávat pozor na nemoci. Od malička s ní rodiče museli dojíždět do Prahy na specializovanou kliniku, ze Zlína. Dvakrát týdně. Udělali pro ni první poslední, ať se to týče oněch lékařských vyšetření (uvolnění sebe ze zaměstnání, doprava, čekání apod.) nebo věcí kolem ní (její pokojíček, zázemí v rodině, vše co děvčata jejího věku mají). Nezastavili se nad tím, že možná za týden, měsíc, rok tu nebude. Nepřipustili si to.