Zkušenosti s odstraněním mandlí

Od: Datum: 05.05.14 14:23 odpovědí: 8 změna: 13.05.14 10:15

Ahoj,

chci se zeptat, jak se cítíte po odstranění mandlí. Bolí vás i tak v krku? Co dýchací cesty, průdušky. Cítíte se líp nebo krok zpět?...

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: betaraybill*
Datum: 05.05.14 14:42

A které mandle myslíte? Krční, nosní. Mně jako dítěti jedny z nich odstranili (už nevím jaké). No a bolest v krku je při nachlazení pořád a nebo že bych byl míň nemocný? Nic co by souviselo s mandlemi. To samé rýma.

Ale nejsem odborník je to jen můj laický názor na tento zákrok kdy si velice živě ještě dnes dokážu představit jak mně drželi v křesle a trhali. Bléééééé

Ohodnoceno: 0x

Datum: 05.05.14 22:19

Mně mandle odstranili v pěti letech a od té doby se mi angína vyhýbala. Dostala jsem ji pak jednou už v dospělosti, ale "stála za to", byla jsem s ní doma skoro měsíc. Teď dalších 15 let nic ... Na nějaká nachlazení netrpím, bolest v krku neznám a nikdy jsem neměla chřipku.

Nevím, nakolik za to vděčím odstranění mandlí ...

doplněno 05.05.14 22:21:

Šlo o krční mandle.

Od: pb®
Datum: 05.05.14 22:48
Moje máma má odstraněné krční mandle. Angínu nemá, zato jí celou zimu, vážně několik měsíců v kuse rok co rok trápí bakteriální zánět hrtanu. Prostě co by jinak zůstalo na mandlích se dostane hlouběji do těla.

Od: ijd
Datum: 06.05.14 00:22

Bože můj, který odborník radí vyndat krční mandle? To věděli už před 30 lety, že to je nesmysl.

Datum: 12.05.14 16:09

Tak toto není ovšem vůbec pravda...

Ohodnoceno: 2x

Datum: 09.05.14 20:48

Ahoj, mně po odstranění krčních mandlí nejdřív potrápily záněty dutin a teď spíš záněty průdušek.

Od: nikc®
Datum: 13.05.14 10:00