Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zkušenosti s odstraněním mandlí

Od: memomaniac odpovědí: 8 změna:

Ahoj,

chci se zeptat, jak se cítíte po odstranění mandlí. Bolí vás i tak v krku? Co dýchací cesty, průdušky. Cítíte se líp nebo krok zpět?...

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

betaraybill*
hodnocení

0x

A které mandle myslíte? Krční, nosní. Mně jako dítěti jedny z nich odstranili (už nevím jaké). No a bolest v krku je při nachlazení pořád a nebo že bych byl míň nemocný? Nic co by souviselo s mandlemi. To samé rýma.

Ale nejsem odborník je to jen můj laický názor na tento zákrok kdy si velice živě ještě dnes dokážu představit jak mně drželi v křesle a trhali. Bléééééé

iz*
hodnocení

0x

Mně mandle odstranili v pěti letech a od té doby se mi angína vyhýbala. Dostala jsem ji pak jednou už v dospělosti, ale "stála za to", byla jsem s ní doma skoro měsíc. Teď dalších 15 let nic ... Na nějaká nachlazení netrpím, bolest v krku neznám a nikdy jsem neměla chřipku.

Nevím, nakolik za to vděčím odstranění mandlí ...

doplněno 05.05.14 22:21:

Šlo o krční mandle.

pb®
hodnocení

0x
Moje máma má odstraněné krční mandle. Angínu nemá, zato jí celou zimu, vážně několik měsíců v kuse rok co rok trápí bakteriální zánět hrtanu. Prostě co by jinak zůstalo na mandlích se dostane hlouběji do těla.

ijd
hodnocení

0x

Bože můj, který odborník radí vyndat krční mandle? To věděli už před 30 lety, že to je nesmysl.

cobrak*

Tak toto není ovšem vůbec pravda...

hodnocení

0x

Ahoj, mně po odstranění krčních mandlí nejdřív potrápily záněty dutin a teď spíš záněty průdušek.

hodnocení

0x

Radím nechte si je vyndat. Taky jsem měla pořád angíny a pak mandle musely jít ven. A to vám řekne doktor, jestli mandle musí ven nebo ne. Hned po odstranění mandlí bolí v krku, ale po 14 dnech to přejde. Pokud nechcete mít nemocné dýchací cesty, tak berte na posílení imunity prášky. V krku mě bolí na podzim často, ale s mandlemi to bylo horší.

zwiki*
hodnocení

0x

Ahoj,