Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
na Velikonoce mi má přijít návštěva s 2 letým a 4 letým koledníčkem, oba trpí silnou alergií na mléko. Nesmí ani máslo, sýry, jogurty. Marně si lámu hlavu, co jim koupit, protože jak tak studuju složení běžně dostupných cukrovinek, tak to mléko je ve větším či menším množství prakticky všude. Hračku ani ovoce kupovat nechci, toho mají už tak dost doma. Spíš jsem chtěla poprosit o radu, jestli s tímto někdo nemáte vlastní zkušenost a nevíte třeba o e-shopu nebo kamenné prodejně v Brně, kde by se dalo sehnat něco na mlsání pro lidi s alergií na mléko. Děkuji za každý tip
Dobrý den,
podle mě by byly vhodné nějaké bonbony - dropsy nebo želatina nebo lízátka - určitě se to chce podívat na složení a nejlépe aby v tom nebyl ani jako emulgátor sojový lecitin.. V albertu třeba prodávají v kelímku cukrovou vatu. Na internetu je také spousta receptů na perníčky, které se pečou bez tuku nebo když už musí být s tukem, tak s použitím sádla. Případně upéct cukroví, můj synoveček má moc rád linecké a když je ve tvaru autíčka nebo vláčku, tak má radost.. Klasické obarvené vejce...
Z toho bych se nějak pokusila udělat výslužku..
doplněno 15.04.14 10:30:Určitě něco vymyslíte Náš synoveček kandované ovoce nerad, ale některé děti určitě ano.. ten Váš starší koledníček by mohl nějakou směs oříšků, ale taky ne každý to rád. 100 lidí, 100 chutí.. Tak hodně štěstí při hledání, ať mají koledníčci radost užijte si Velikonoce
Ta cukrová vata vypadá nějak takhle:
Do toho Alberta se určitě zaběhnu podívat - cukrová vata, to zní dobře. I ta želatina mi otevírá další možnosti výběru - děkuji za tip, tohle mě vůbec nenapadlo.
I tak budu samozřejmě muset pečlivě pročítat obaly (to abych si na ty nákupy vzala aspoň 2 dny dovolenou , ale něco se mi snad podaří nakoupit. Přinejhorším si zamlsají rodiče, no
Moc vám děkuji za radu a inspiraci, přeji krásný den a vesele prožité velikonoční svátky vám i vašim nejbližším