Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatné účtování vs doplatek O2

Od: terka87 odpovědí: 12 změna:

Zdravím, dnes mi přišel domů dopis s tím, že od 1.1.2013-31.12.2013 mi o2 telefonica účtovala sms za nějakých 0,36 místo 1,21... A že to po mě chtějí doplatit... Chtěla jsem se zeptat, je možné aby to po mě mohli vyžadovat, když je rok stará záležitost a nebyla to moje chyba? Všechny faktury byly včas zaplaceny... Děkuji za odpověď..

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

repe
hodnocení

0x

u o2 už nikdy více!

 

jonny*
hodnocení

0x

Nejspis u nich mas nejakou smlouvu v ktere by mela byt i cena za sms a pokud mas platit 1,21 tak si myslim ze to asi muzou chtit :O

terka87
hodnocení

Ano chápu, ale po roce?

zvidavajanca*

Když smlouva byla do 31.12.2013, tak to rok není. Neřešila bych to a zaplatila to, případně zašla na prodejnu a pořešila to tam. Pokud to nezaplatíte, tak vám akorát budou naskakovat penále.

 

asd*
hodnocení

0x

A kolik se mělo účtovat? Jestli 1,21, tak nechápu co řešíš.

terka87
hodnocení

Jasny ze misto 1,21 jsem platila 0,36... a coz mi za ten rok dela 4 000 kc navic.

bontik

Zdravim taky mi to prislo nemate to nahodou pres *** ICT?Cenik je na intranetu akorat myslim ze pouze aktualni.Takze nevim jak overit ceny za rok 2013 nejak jsem to nesledoval..

jorych

Účtovali namísto 1,21 pouhých 0,36 a v tom je ten zakopanej pes. Jestliže neproesemeskuji volné SMS na nic nepříjdu, jsou stále "zdarma", ale mladší část rodiny, která více posílá SMS "nastřádala" za rok tímto způsobem přes 6000,-Kč. Je to asi 500 SMS nad limit každý měsíc a já to musím řešit, protože to platím !

 

seija
hodnocení

0x

Taky mi dnes přišel stejný dopis. Už nemám výpisy, tak neověřím, kolik sms jsem poslal a kolik mi účtovali. To by snad měli nějak doložit, ne? Navíc se mi nelíbí, že na to přišli až 3 měsíce od konce roku a dopis doručí jen den před tím, než dorazí faktura, kam "nedoplatek" zahrnou. Uvítám taky rady, jak postupovat.

terka87
Jsme na tom taky stejne, faktury nemam a oni kdyby jsme o to zadali, tak to muzou predelat...
jorych

Mě se omlouvají, nabídli mi 25% slevu a možnost rozložení dlužné částky až do 8 splátek (měsíčních po sobě jdoucích). Dále píší, že mi pro vyřešení v nejbližší době zavolá specialista O2 z čísla 800 111 777. Snad se nějak domluvíme.

bontik

Uz vam volal ten specialista?Domluvili jste neco?Diky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]