Špatné účtování vs doplatek O2

Od: Datum: 14.04.14 14:17 odpovědí: 12 změna: 16.04.14 18:11

Zdravím, dnes mi přišel domů dopis s tím, že od 1.1.2013-31.12.2013 mi o2 telefonica účtovala sms za nějakých 0,36 místo 1,21... A že to po mě chtějí doplatit... Chtěla jsem se zeptat, je možné aby to po mě mohli vyžadovat, když je rok stará záležitost a nebyla to moje chyba? Všechny faktury byly včas zaplaceny... Děkuji za odpověď..


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: repe
Datum: 14.04.14 14:21

u o2 už nikdy více!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.04.14 14:24
avatar

Nejspis u nich mas nejakou smlouvu v ktere by mela byt i cena za sms a pokud mas platit 1,21 tak si myslim ze to asi muzou chtit :O

Ohodnoceno: 0x
 
Od: terka87
Datum: 14.04.14 14:40

Ano chápu, ale po roce?

Datum: 14.04.14 20:59

Když smlouva byla do 31.12.2013, tak to rok není. Neřešila bych to a zaplatila to, případně zašla na prodejnu a pořešila to tam. Pokud to nezaplatíte, tak vám akorát budou naskakovat penále.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd*
Datum: 14.04.14 14:50

A kolik se mělo účtovat? Jestli 1,21, tak nechápu co řešíš.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: terka87
Datum: 14.04.14 14:59

Jasny ze misto 1,21 jsem platila 0,36... a coz mi za ten rok dela 4 000 kc navic.

Od: bontik
Datum: 14.04.14 20:56

Zdravim taky mi to prislo nemate to nahodou pres *** ICT?Cenik je na intranetu akorat myslim ze pouze aktualni.Takze nevim jak overit ceny za rok 2013 nejak jsem to nesledoval..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jorych
Datum: 16.04.14 15:00

Účtovali namísto 1,21 pouhých 0,36 a v tom je ten zakopanej pes. Jestliže neproesemeskuji volné SMS na nic nepříjdu, jsou stále "zdarma", ale mladší část rodiny, která více posílá SMS "nastřádala" za rok tímto způsobem přes 6000,-Kč. Je to asi 500 SMS nad limit každý měsíc a já to musím řešit, protože to platím !

Ohodnoceno: 0x
 
Od: seija
Datum: 15.04.14 01:26

Taky mi dnes přišel stejný dopis. Už nemám výpisy, tak neověřím, kolik sms jsem poslal a kolik mi účtovali. To by snad měli nějak doložit, ne? Navíc se mi nelíbí, že na to přišli až 3 měsíce od konce roku a dopis doručí jen den před tím, než dorazí faktura, kam "nedoplatek" zahrnou. Uvítám taky rady, jak postupovat.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: terka87
Datum: 15.04.14 11:03
Jsme na tom taky stejne, faktury nemam a oni kdyby jsme o to zadali, tak to muzou predelat...
Od: jorych
Datum: 15.04.14 17:35

Mě se omlouvají, nabídli mi 25% slevu a možnost rozložení dlužné částky až do 8 splátek (měsíčních po sobě jdoucích). Dále píší, že mi pro vyřešení v nejbližší době zavolá specialista O2 z čísla 800 111 777. Snad se nějak domluvíme.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: bontik
Datum: 16.04.14 18:11

Uz vam volal ten specialista?Domluvili jste neco?Diky

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.