Nejste přihlášen/a.
O jaký druh zásilky jde? Většinu zapsaných zásilek /dooručené, dobírka,...) umožňuje pošta sledovat. Sledování zásilek je na adrese postaonline.cz/... tam napíšete podací číslo (které by mělo být na známení, a ono vám to udáže, co se ze zásilkou děje (ve vašem případě tedy to, co víte, že byla uložena na vaší poště), ale i jiné informace, jako odkud je poslána. Třeba vám to něco řekne.,
doplněno 11.04.14 15:03:Zvídavá janča má pravdu, vím, že ty informace jsou omezené, ale někdy aspoň odesílací pošta napoví; proto jsem psal "třeba vám to něco řekne". Ale jméno odesilatele tam skutečne není. A jako první orientační pokus bych to udělal, není to o nic náročnější, než zadat dotaz na poradnu.
Sledování zásilek ukáže jen poštu, kde to dotyčný podal a potom cestu dané zásilky... Takže "nic nového"
Jen nechápu, proč to nepřevzít. Napadlo by mě to jen u dobírky.
doplněno 12.04.14 11:48:Tak odesílací poštu zjistí z PSČ...
Mimochodem, když o tom tady diskutujeme...
Já dostávám doporučených dopisů několik za týden a na poštu se obvykle dostanu až v sobotu, jenže občas na některý dopis spěchám a potřebuji si ho rychle vyzvednout, nebo nechat znovu doručit. Jenže nemůžu, protože na oznámenkách, jak zde zaznělo, je vytištěná pouze adresa příjemce a už tam není žádný údaj o odesílateli (stačilo by mi PŘÍJMENÍ nebo NÁZEV FIRMY).
Tak jsem asi před rokem poslal stížnost na Českou poštu, proč na oznámenky nepíšou pro základní orientaci alespoň to PŘÍJMENÍ nebo NÁZEV FIRMY odesílatele, no a odpověděli mi, že by tím porušili ochranu osobních údajů a že to mají zakázané! Když jsem to řešil dál, pak mi ještě vedoucí pošty řekla, že jsem první, komu to vadí...
Pokud tedy nejsem jediný, komu to vadí, uvítám, jestliže také na poštu pošlete písemně stížnost (stačí i e-mailem), když nás bude víc, tak se třeba pošta chytí za nos a začnou na oznámenky psát také odesílatele.
Máte pravdu, jelikož také neustále něco posílám či dostávám, občas se stane, že nevím, jaká zásilka ke mne putuje či kdo ji posílá. Dokonce se mi stalo, že mi přišla sms, že následující den obdržím dobírku na určitou částku, tak jsem pátrala, o co se jedná, jelikož právě v té době jsem nic nekupovala, ale odpovědi se mi nedostalo, stejně jako nepřišel ani balíček. Dle mého mi byla sms poštou mylně odeslána, takže jsem následovně ztratila spoustu času hledáním a zjišťováním. Proto v každém případě bych uvítala, aby na oznámence bylo uvedeno jméno odesílatele či firmy.
Podle vedoucí poměrně velké pošty jsem jediný, kdo by chtěl, aby na oznámence byl údaj na odesílateli. (Protože jsem asi jediný, kdo v tomto smyslu podal podnět. Pokud zůstanu jediný, kdo podal podnět, a nikdo jiný shodný podnět nepodá, bude si Česká pošta nadále myslet, že jsem jediný občan ČR, který by o toto měl zájem. Z tohoto důvodu jsem zde napsal svou výzvu, aby se ostatní ke mně aktivně přidali...)
Dobrý den, moc děkuji za odpověď. Myslím si, že bychom měli být více přesvědčiví, co se týče zjišťování zásilek, protože, když přijímáme a odesíláme častěji poštovní zásilky, může se stát, že nám přijde mylná sms, jako se to nyní stalo mně. V takovém případě se pak nedopátráme ničeho. Chce to prostě získat adresu odesílatele, abychom věděli, zda je to vůbec naše. Rezinka2
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.