Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
byl jsem ve prodejně O2 a řekl jsem že jsem nespokojeny se svým nynějším operatorem, jesli mi jsou schopny nabídnout lepší podmínky. Podepsal jsem Žádost o poskytnutí služeb eletrobických komunikacísití O2 a o přenesení čísla. dostal jsem aktiačni kód, který jsem měl poslat svýmu operatorovi. Samozřejme starý operator mi zavolala nabídnul ještě lepší podmínky.
Ted bych potřeboval poradit... k přenesení čísla nendojde, protože muj operator to na moji žádost zamitnul, ale rád bych věděl, jesli mi neotevřou u O2 učet na nějaké jiné číslo? Pokud ano, jak se to da zrušit.
Děkuju za radu. David
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.