Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Soutěž v psaní. Znáte nějakou?

Od: broncah* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den. Znáte nějakou soutěž v psaní? Je mi 12 a píšu knihu. Paní učitelka s Českého Jazyka říká, že mi psaní jde a měla bych se tomu věnovat. Hledám proto nějakou soutěž do které bych se mohla přihlásit.Předem, děkuji za odpovědi.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

2x

Dobrý den, podívejte se viz odkaz a zkuste si vybrat vhodnou soutěž. Zdravím!

vaseliteratura.cz/...

hodnocení

2x
Vím jen o jedné kterou každoročně pořádá město Jičín. Stačí si dát do google Jičín město pohádky. Tam najdeš podrobnosti.
doplněno 07.04.14 21:05: A pro Wamp@ - Myslím že nebude dobře ani z ani s ale učitelka čeho . . čili učitelka Českého jazyka :-D

Toták,vím..Také jsem byla učitelka Českého jazyka...Pouze jsem citovala zadání-z koho,čeho.Doufám,že je Vám to jasné:-D

Mám dneska nějakou rejpavou , už opravuju i učitelky, měl bych to pro dnešek zabalit abych nedostal poznámku :)

zvidavajanca*
hodnocení

2x

Cena Maxe Broda

franzkafka-soc.cz/...

iz*
hodnocení

1x

Aby ti šlo psaní, je potřeba věnovat dostatek pozornosti i vyjadřovacímu prostředku - českému jazyku. Názvy předmětů se píší s malým počátečním písmenem; ... učitelka českého jazyka (bez předložky!). Pokud bys tam předložku chtěla vnutit, přestože tam nepatří, pak z.

Vložená věta se z obou stran odděluje čárkami: ... , že mi psaní jde, a měla ...

Další chyba: ... soutěž, do které bych ...

Na dva řádky máš těch chyb celkem dost, že?

doplněno 09.04.14 15:12:

Také vím, že kdybys dělala v češtině tolik chyb, nedoporučila by ti paní učitelka soutěž. Jenže v soutěži se může začít blížýit termín odevzdání práce, začneš psát ve spěchu a co pak? Tady se chyby dají "zkousnout". Ale já si myslím, že by člověk mající ambice psát, měli vždy a všude psát bez chyb (jakýsi trénink) ...

doplněno 09.04.14 15:50:

Oprava překlepu: ... blížit termín ...

broncah*
hodnocení